וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירילנקו עשוי לחתום בסקרמנטו, רודי פרננדס בדנבר

שמועות והעברות, 13.12: שחקן צסק"א בדרך חזרה לליגה. הספרדי דרש לעזוב את דאלאס, מקרוברטס מצטרף ללייקרס

* רשת ESPN טוענת כי דוויט האוורד, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש באחת מארבע הקבוצות הללו בלבד: אורלנדו, הלייקרס, דאלאס וניו ג'רזי. בכך נמנע, ככל הנראה, טרייד אפשרי שישלח אותו לשיקגו או לקליפרס.

* אנדרי קירילנקו הוא אחד הכוכבים היחידים שהגיעו מה-NBA לאירופה, ונותרו ביבשת הישנה גם עם תום השביתה. זה כמובן בגלל שהפורוורד הרוסי סיים את חוזהו ביוטה בקיץ החולף, אלא שבעוד שצסק"א מוסקבה קיוותה כי יישאר בשורותיה עד תום העונה, נראה כי קירילנקו עשוי להעדיף לחזור לארצות הברית. בתקשורת האמריקאית טוענים כי קבוצות רבות חושקות בשחקן, וסקרמנטו היא אחת המועמדות המובילות להחתימו.

* לאחר ששלחו את למאר אודום ללא תמורה של ממש לדאלאס, סגרו הערב הלייקרס על צירופו של פאוורד פורוורד חלופי. מדובר בג'וש מקרוברטס האתלטי מאינדיאנה, שהעמיד אשתקד ממוצעים של 7.2 נקודות ו-6.2 ריבאונדים. פרטי החוזה עדיין לא פורסמו. מוקדם יותר הערב החתימה הקבוצה את פורוורד מכללת סן דייגו סטייט מלקולם תומאס, ואת הגארד המפוספס והאתלטי ג'ראלד גרין.

* לאחר ששב מריאל מדריד בחזרה לארצות הברית ואמור היה להצטרף לדאלאס, לשורותיה הועבר במהלך הקיץ, נשלח רודי פרננדס לדנבר. הגארד של נבחרת ספרד לא היה מרוצה מהצטרפות וינס קרטר למאבריקס והביע חשש כי לא יקבל דקות, ובמסגרת העסקה הוא הועבר לנאגטס יחד עם קורי ברואר תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט.

* גולדן סטייט קיוותה להחתים סנטר במהלך הימים האחרונים. לאחר שפספסה את טייסון צ'נדלר, דיאנדרה ג'ורדן וככל הנראה גם את ננה, נואשו אנשי הקבוצה וצירפו את קוואמי בראון תמורת חוזה מוזר משהו של 7 מיליון דולר לעונה אחת.

* מרקו בלינלי חתם לעונה נוספת בניו אורלינס, עם חוזה בסך 3.4 מיליון דולר.

* הרכז האתלטי של יוטה, רוני פרייס, חתם לעונה בפיניקס.

* ניו ג'רזי החתימה את שחקן ניו יורק אשתקד, שלדון וויליאמס.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully