וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את פונפראדינה

מחליפי הבלאנקוס לא התקשו מול היריבה מהליגה השלישית. רונאלדו דווקא פתח וכבש. 90 דקות לחמד בהפסד מאיורקה

ריאל מדריד עשתה הערב (שלישי) צעד חשוב לעבר שמינית גמר גביע המלך עם ניצחון חוץ 0:2 על פונפראדינה מהליגה השלישית במשחק הראשון מבין שניים. הבלאנקוס, שזכו אשתקד במפעל, עלו בהרכב משני כאשר ז'וזה מוריניו העניק מנוחה למרבית הכוכבים, אבל לא התקשו מול היריבה החלשה והשיגו מקדמה שוודאי תספיק לגומלין ב-20 בדצמבר.

כריסטיאנו רונאלדו דווקא פתח בהרכב שכלל גם את נורי שאהין, חאמיט אלטינטופ, קאקה וגונסאלו היגואין. הפורטוגלי, שספג ביקורות על ההחמצות מול בארסה, כבש את השער השני בדקה ה-74 דווקא אחרי שריאל נותרה ב-10 שחקנים בעקבות ההרחקה של ראול אלביול (70). קאייחון כבש את הראשון בדקה ה-28.

מי שחוותה ערב פחות מוצלח היא ולנסיה, שחזרה מהמשחק הראשון מול קאדיס מהליגה השלישית עם 0:0 לא מחמיא. העטלפים ינסו להשלים את העבודה ולהעפיל לשמינית הגמר במשחק הגומלין במסטאייה.

מאיורקה במצב לא טוב אחרי הפסד ביתי 1:0 לספורטינג חיחון, אותה הדיחה אשתקד בדיוק באותו שלב במפעל. דודו אוואט קיבל מנוחה וישב על הספסל בעוד תומר חמד שב להרכב ושיחק 90 דקות. חואן מוניס כבש את שער הניצחון הדרמטי בכדור חופשי נפלא בדקה ה-85.

מיראנדס הקטנטנה מהליגה השלישית הייתה קרובה לסנסציה, אך סיימה ב-1:1 ביתי עם ויאריאל. אלן ארויו הדהים את הצוללת הצהובה בדקה ה-24, בורחה ואלרו איזן. לבנטה מצמרת הלה ליגה הופתעה כשנוצחה בריאזור 3:1 על ידי דפורטיבו לה קורוניה. המארחת נהנתה משערים של פאבלו אלברז (13) וסול (36, 80). קרלוס אראנדה צימק (78).

ריאל סוסיאדד בדרך לשמינית הגמר אחרי 1:4 ביתי על גרנאדה. אנטואן גריסמן (4) וצ'אבי פרייטו (7, 64) ודייגו איפראן (90) כבשו. גייחו כבש לגרנאדה (72). במפגש נוסף על טהרת הלה ליגה רסינג סנטאנדר גברה בביתה 2:3 על ריאל סוסיאדד במשחק הפכפך. כריסטיאן סטואני כבש ראשון למארחים (6), אבל מיצ'ל סאנצ'ס (44) ומיצ'ו (64) הפכו את התוצאה לפני שסטואני איזן (83) ואריאל קבע ניצחון דרמטי (88). מלאגה גברה בחוץ על חטאפה 0:1 משער של חואנמי בדקה ה-84.

שאר התוצאות:

סן רוקה - סביליה 1:0
סלטה ויגו - אספניול 0:0
קורדובה - בטיס 0:1
אלקורקון - סראגוסה 1:1
אלמריה - אוסאסונה 3:1

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully