וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי באר יעקב חזרה למקום הראשון

כריס ווטסון סידר למוליכה ניצחון דרמטי 74:75 על קרית טבעון בקרב הצמרת. אליצור יבנה הובסה על ידי אליצור רמלה 95:67

אחרי שהפועל תל אביב פתחה את המחזור העשירי של הליגה הלאומית בניצחון 69:86 על הפועל לב השרון, התקיימו הערב (שלישי) יתר משחקי המחזור. במרכזו של המחזור עמד נסיונה של מכבי "איתי" באר יעקב לשוב למקום הראשון, והיא עשתה את זה אחרי ניצחון חוץ 74:75 על הפועל קרית טבעון. אליצור יבנה לא הצליחה לנצל את ההפסד של טבעון, והיא הובסה 95:67 על ידי אליצור רמלה שמנצחת בפעם החמישית העונה.

הפועל קרית טבעון - מכבי "איתי" באר יעקב 75:74

מוליכת הטבלה, שלא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה, פגשה לאחד המשחקים הצמודים ביותר העונה את הפועל קרית טבעון, שקיוותה לצמק את הפער בצמרת. אחרי מחצית ראשונה צמודה (שני הרבעים הראשונים הסתיימו בשוויון), באר יעקב עם רבע אדיר ניצחה 16:30 והובילה בסופו 47:61, אבל ריצה אדירה של המארחים ברבע האחרון הסתיימה עם נקודה מהקו של כריס ווטסון שהכריע את המשחק. נייט מילר ויועד בית יוסף הובילו את המנצחים עם 19 נקודות כל אחד, 23 נקודות של קובי אייזיק למארחים לא הספיקו.

אליצור רמלה - אליצור יבנה 67:95

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הקבוצה של נתי כהן ספגה תבוסה במשחק החוץ שלה, שעוצרת את המומנטום. מנגד, רמלה משיגה ניצחון שני ברציפות שהגיע לא מעט בזכות יכולת נהדרת של מיכאל בדלוב (24 נקודות ועשרה ריבאונדים) ואילן ברקוביץ'. ברבע השלישי הצליחו המארחים לברוח בזכות יכולת התקפית נהדרת (12:28) ומכאן גם המשחק הטוב יחסית של בריאן לאינג (20 נקודות) בשורות יבנה לא עזר.

עירוני נס ציונה - הפועל יקנעם/מגידו 69:92

אחרי שלושה הפסדים רצופים, כשהאחרון במשחק צמוד מול עירוני רמת גן, הצליחה נס ציונה לחזור למסלול הניצחונות ולהרים מעט את מצב הרוח עם ניצחון על אחת המועמדות הבולטות העונה לירידה. כבר אחרי הרבע הראשון ברור היה לאן נושבת הרוח כשנס ציונה ירדה ביתרון 10:24, וגם ההמשך לא בישר טובות לאורחים, שראו בעיקר את תומאס סאנדרס (25 נקודות) ועלמאד ג'קסון (16 נקודות ו-14 ריבאונדים) משחקים. חמישה שחקנים בנס ציונה סיימו בדאבל פיגר כשטל קרפלס ורז זהביאן הובילו אותם עם 19 נקודות כל אחד.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 74:73

עם שני ניצחונות בלבד והמקום האחרון שבו הם שרויים כבר זמן רב, שחקני הפועל כפר סבא קיוו להרים מעט את המוראל. כפר סבא אמנם חזרה לעניינים לאחרונה עם שני ניצחונות מרשימים, אבל בשבוע שעבר הם נכנעו למכבי באר יעקב, והערב קיבלנו מותחן עד השנייה האחרונה. כפר סבא עם ריצה אדירה ברבע האחרון מחקה את היתרון של עפולה, כשאריק מקולום עם סל נהדר 43 שניות לסיום כפה שוויון 72:72. אלא שגרג טודניק השלים את העבודה מהקו והעניק את הניצחון לעפולאים. את המנצחים הובילו רוני לאמל ואלעד אליהו עם 18 נקודות כל אחד, מקולום קלע 21 לכפר סבא.

עירוני נהריה - מכבי הוד השרון 100:95

אחרי הניצחון על טבעון בשבוע שעבר, קיוותה נהריה להמשיך ולהידבק לצמרת הגבוהה, אבל להוד השרון היו תוכניות אחרות והיא השיגה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. גרי גנדל עם 21 נקודות לצד 19 של חאבי גונזאלס עשו את העבודה אצל האורחים, בעוד ש-52 נקודות משותפות, שהתחלקו שווה בשווה בין מרקוס גיניארד ואריק טריימל לא הספיקו לנהריה.

עירוני קרית אתא - עירוני רמת גן 68:88

עוד ניצחון משכנע לקרית אתא שמחברת ניצחון שני ברציפות ובדרך מסבכת עוד יותר את קבוצת התחתית של רמת גן. רז מנשה (20 נקודות) הוביל את אתא, בעוד שרודני ווב קלע אצל רמת גן 19.

הפועל תל אביב ניצחה בליגה הבלקנית את מוסטאר 67:85

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully