וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החורף: נוער ב' הפסידה 3:1 לפורטוגל

אחרי הניצחון על גרמניה, הנבחרת של אוחנה נכנעה מול היריבה החזקה, שנהנתה משער עצמי של יוסיפוביץ' ומצמד של סילבה

נבחרת נוער ב' (עד גילאי 18) של ישראל לא הצליחה להשיג הערב (שלישי) ניצחון שני בטורניר החורף שנפתח אתמול. אחרי הניצחון הדרמטי על גרמניה עם השער של דניאל גרץ עמוק בתוספת הזמן, שחקניו של אלי אוחנה הפסידו באיצטדיון המושבה 3:1 לפורטוגל תוך תצוגת משחק לא משכנעת כלל.

הפורטוגלים, שניצחו במשחק הפתיחה שלהם אתמול את הנבחרת הרביעית בטורניר יפן, 1:2, עלו ליתרון מוקדם, כשבהתקפה הראשונה שלהם יובל יוסיפוביץ' ביצע עבירה ברחבה, וסילבה הבקיע את הפנדל עם בעיטה לפינה השמאלית. ישראל חיפשה שער משלה ומצאה אותו בדקה ה-24 כשגדי קינדה העביר כדור רוחב מצד ימין, ורז שטיין המצוין דייק מקרוב.

אלא שפורטוגל החזירה לעצמה את היתרון במחצית השנייה. בדקה ה-61 סילבה הגביה כדור לרחבה, אבל יוסיפוביץ' ניסה להחזיר לשוער עם החזה, והבקיע שער עצמי. סילבה נעל את הסיפור שבע דקות לאחר מכן כשקיבל כדור מצוין ובאחד על אחד מול ירדן קרישטול הוא לא החמיץ. הנבחרת, המתכוננת לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, שם תפגוש בבית ד' את אותה פורטוגל, תקווה להשיג ניצחון ביום חמישי כשתחתום את הטורניר במפגש מול יפן.

אלי אוחנה סיכם את ההתמודדות, ואמר: "במחצית הראשונה שלטנו בקצב להוציא את הפנדל שספגנו. הם סגרו מצוין את המשחק, אבל בקצב ובהנעת הכדור שלטנו. אנחנו יודעים מהניסיון שלנו בטורנירים האלה שהמשחק השני הוא הבעייתי. מעבר לזה, במחצית השנייה ראינו את העליונות הטכנית והפיזיות".

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully