וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די. ג'יי. סטרוברי: "אני צריך להתעלות במשחק שלי"

13.12.2011 / 13:08

הזר של הפועל ירושלים יודע שלאחר פציעתו של יובל נעימי הוא חייב לקחת אחריות במשחק המכריע מול דונייצק (19:45, ספ' 5)

הפועל ירושלים תארח הערב (שלישי, 19:45, ספורט 5) את בי סי דונייצק במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ. כדי להעפיל לשלב הבא, ירושלים חייבת לנצח את האוקראינים בלמעלה מתשע נקודות, לנצח גם את ציבונה בחוץ במחזור הסיום ולקוות לניצחון של גראבלין בדונייצק. דן גרונפלד, שסבל ממתיחה, צפוי לעמוד לרשותו של המאמן עודד קטש.

די.ג'יי סטרוברי נשמע דרוך לקראת המפגש המכריע: "זה משחק מאוד מאוד חשוב, על כל העונה שלנו באירופה. ניגש אליו בהתאם", אמר סטרוברי לוואלה! ספורט, "אני חושב שמשחק כל כך חשוב וקריטי, הוא גם מנטלי וגם על כדורסל. דונייצק ניצחו אותנו בבית שלהם, אסור לתת להם לנצח אותנו בבית שלנו".

סטרוברי התייחס לפציעתו של יובל נעימי במשחק האחרון, בו הפסידה הקבוצה להפועל חולון, פציעה שככל הנראה תרחיק אותו לתקופה של כחודש מהמגרשים: "אני לא חושב שיש לנו בעיה, כי אני יכול לשחק כפוינט גארד. אני צריך להתעלות במשחק שלי ולמצוא דרך לעזור לקבוצה. גם מול חולון היה חשוב לי לעשות את הנקודות, כדי לחזור למשחק ולנצח. המשכנו להיאבק כקבוצה מול חולון. משחקים הם לא תמיד יפים לעין, אבל צריך למצוא דרך לנצח אותם. אני מרגיש טוב בירושלים, אך יש לנו עדיין הרבה מה לעשות כקבוצה. הצלחת הקבוצה יותר חשובה לי מהצלחתי האישית".

בתוך כך, למרות ניסיונות השיכנוע של ראשי הפועל ירושלים, הקפטן אורי קוקיה עדיין מעוניין לעזוב את הקבוצה ולעבור למכבי ראשון לציון. כרגע מסתמן כי השחקן יעזוב את הקבוצה כבר במהלך השבוע הקרוב.

גם עודד קטש דרוך לקראת המשחק

יובל נעימי נפצע ויחמיץ חודש

היורוקאפ בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully