וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש לקראת דונייצק: "קודם כל צריך לנצח"

12.12.2011 / 23:48

מאמן הפועל ירושלים מודע לכך שקבוצתו צריכה לנצח ב-9 הפרש ומעלה ומודה: "כיף להיות במשחק כזה" (19:45, 5 ו-5HD)

אחרי ההפסד הכואב בליגה להפועל חולון, תפגוש מחר (שלישי) הפועל ירושלים את בי סי דונייצק במסגרת היורוקאפ, במשחק אותו חייבת קבוצתו של עודד קטש לנצח אם ברצונה להמשיך את העונה האירופאית שלה. דונייצק ניצחה במפגש הקודם בחוץ בתוצאה 80:71, כך שהירושלמים אינם תלוים בעצמם, וכדי לעלות לטופ 16 יצטרכו לנצח את דונייצק בבית במעל 9 נקודות, לנצח את ציבונה בחוץ במחזור הסיום ולקוות לניצחון של גראבלין בדונייצק.

אם להוסיף למצב הרוח העגום בירושלים, הרי שהגיעה הפציעה של יובל נעימי במשחק האחרון, פציעה שככל הנראה תרחיק אותו לתקופה של כחודש מהמגרשים. עודד קטש ביקש משחקניו "לא להרפות לרגע בהגנה ולשחק אינטנסיבי לכל אורך המשחק". קטש הוסיף ואמר הערב: "הולך להיות משחק מאסיבי. אנחנו רוצים להמשיך לשחק במפעל אז אנחנו חייבים לנצח. כולנו מודעים להפרש שאותו אנחנו צריכים להשיג, אבל קודם כל אנחנו צריכים לנצח. גם דונייצק נאבקת על אותה מטרה אז הם לא יגיעו לכאן במטרה להיכנע. זה משחק שבו צריך לדעת לעמוד בלחצים. כיף להיות במשחק כזה אבל כולם יודעים שזה הולך להיות משחק מותח מאוד".

הצוות המקצועי הדגיש הערב בפני השחקנים: "זה משחק עונה שבו אנו חייבים לתת את הכל". ג'ון תומאס נשמע דרוך לקראת המשחק ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מבינים את המצב שלנו. נצטרך להתרכז רק במשחק מחר ולשים את ההפסד מול חולון מאחורינו. אנחנו צריכים להיות עקביים ולהיראות טוב מולם מחר". על הפציעה של נעימי הוסיף תומאס: "כולנו מקווים שיובל יחלים כמה שיותר מהר. כל השחקנים האחרים צריכים להתעלות עכשיו כי איבדנו שחקן משמעותי בעמדת הגארד".

יובל נעימי נפצע וייעדר כחודש מהמגרשים

הפועל ירושלים הפסידה להפועל חולון 70:65

היורוקאפ בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully