וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: קווין פריינטה עובד על קבלת אזרחות

13.12.2011 / 12:40

לנדאו ביקש להחתים את הקשר היהודי- צרפתי, שפתח בתהליכים מול משרד הפנים, בשל מכסת הזרים המלאה בקבוצה

הקשר היהודי-הצרפתי קווין פריינטה, שלאחרונה נתן מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו אור ירוק להחתימו, עובד על קבלת אזרחות ישראלית מול משרד הפנים. אחת הסיבות לכך היא העובדה שמכסת הזרים של הקבוצה ממלאבס מלאה, והשחקן יוכל לחתום בקבוצה רק במידה ולא ייחשב כזר. פריינטה, ששיחק בעבר בסדאן הצרפתית ונבחן ב-2008 במכבי תל אביב, התאמן בפתח תקוה מספר שבועות עד שנפצע, אבל לנדאו מעוניין לצרפו בכל זאת בינואר. "אם פריינטה יקבל אזרחות, נוכל לצרף אותו", אמרו במועדון.

כפי שכבר פורסם, במועדון מעוניין להחתים בינואר את פריינטה כמו גם את החלוץ הגיאורגי וחטאנג קברצקאליה. האחרון דרש השבוע, באמצעות סוכנו יוסי סרביט, להגיע להבנות מול פתח תקוה לפני שינחת בארץ להתרשמות ובדיקות רפואיות. אם המשא ומתן יבשיל, קברצקאליה יגיע בימים הקרובים לישראל ויוחתם על חוזה לחצי עונה, החל מהחמישי בינואר.

הקבוצה שבה אמש (שני) להתאמן לאחר התיקו 0:0 מול עירוני רמת השרון וקיימה למחליפים משחק אימון מול קבוצת הנוער, שהסתיים בתוצאה 0:4 לקבוצה הבוגרת. דור סעדון, מוחמד נאטור, אור פישביין ושחר בלילטי כבשו את השערים. היום תקיים הקבוצה שני אימונים ותגביר את קצב ההכנות לקראת המשחק הקרוב, מול מכבי תל אביב ביום שבת בבלומפילד (19:30).

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully