וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: קברצקאליה להתרשמות, פריינטה יחתום?

27.11.2011 / 12:25

החלוץ הגאורגי שכבר נבחן בעבר מועמד להפוך לשחקן החיזוק החדש. הקשר הצרפתי-יהודי קווין פריינטה עשוי לחתום

לראשונה מזה זמן רב, מפרקי הפועל פתח תקוה, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, ערכו שיחה עם שחקני הקבוצה. השיחה נערכה בטרם החל משחק התיקו 0:0 בראשון לציון ובה נאמר לשחקנים: "חשוב לנו שהקבוצה תישאר בליגה. תתייחסו למשחק הזה כאילו זה משחק ההישארות שלכם". שחקן בקבוצה אמר אמש: "כדי להישאר בליגה צריך חיזוק, לא יחס". בקבוצה נמתחה ביקורת גדולה על ההחמצות של שחקני ההתקפה. גורם בקבוצה הוסיף: "אם החלוצים היו יודעים לנצל מצבים של אחד על אחד, היינו היום במקום אחר. לא יאומן כמה אפשר להחמיץ".

המאמן גילי לנדאו עשוי לדרוש מהמפרקים להתחזק בשני חלוצים, מתוך אמונה שההחמצות הרבות של השחקנים העונה, הן הגורם המרכזי לכך שהקבוצה לא ניצחה מספר משחקים. כרגע, הנטיה היא לאשר לו חלוץ אחד בלבד. החלוץ הגיאורגי וחטאנג קברצקאליה יגיע להתרשמות חוזרת בקבוצה, כנראה ב-15 לדצמבר. הקשר הצרפתי-יהודי קווין פריינטה (24), שהחל להתאמן בקבוצה לפני כחודשיים אך נפצע לאחרונה, עשוי גם הוא לחתום בקבוצה אם המפרקים יאשרו זאת. פריינטה נבחן במכבי תל אביב ב-2008 והיה אמור לחתום בקבוצה יחד עם רודי חדד, עימו שיתף פעולה במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן. למבחנים במכבי הוא הגיע לאחר ששיחק בקבוצת המילואים של לבאנטה הספרדית ולאחר שהשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של צרפת. בסופו של דבר החליט הקשר לחתום בסדאן הצרפתית וב-2010 עבר לשחק בקאן. עד לאחרונה הוא השתייך לסגל של בוקהספור הטורקית.

שני שחקנים נוספים שהוצעו לקבוצה הם החלוץ הפיני יוקה סנטלה (26) והחלוץ הברזילאי אנדרסון ריקרדו דוס סאנטוס (28). האחרון שיחק באיראן ובמועדון ירדו ממנו לאחרונה. אתמול הוצע השחקן גם לעירוני ראשון לציון. הבלם רמי דואני נלקח בחשבון רק במידה ויאושר להחתים שחקן נוסף. בינתיים אין כל התקדמות עם חברת ההלבשה ג'יבובה. "הם מדברים יותר מדי, שישימו צ'ק של מיליון וחצי שקל. בינתיים הם רק מקבלים פרסום. אם הם לא ישימו כסף השבוע, ברור לכולם שהעסקה לא ברת מימוש", אמרו במועדון.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully