וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "בשביל אליפות צריך לשחק ולא לדבר"

12.12.2011 / 22:26

מאמן קרית שמונה חגג את המקום הראשון אך הוסיף: "בסיבוב השני יהיה לנו הרבה קשה". עמוס: "אנחנו לא פה במקרה"

ספורט 5

דיברו עליה הרבה, החמיאו לה לא מעט, אבל בעירוני קרית שמונה בחרו כל העת להנמיך את הווליום, לטעון כי עוד מוקדם לדבר על אליפות. אלא שהערב (שני) אותתה הקבוצה של רן בן שמעון לשאר הליגה, כשגברה על מוליכת הטבלה, הפועל תל אביב 0:1, והחליפה אותה בראש הטבלה. שתי הקבוצות לא ממש הרשימו לאורך מרבית המשחק, אבל שער ניצחון של ברק בדש בדקה ה-77 שלחה את האלפים בקרית שמונה לפצוח בחגיגות, ועם יכולת שכזאת ובעיקר אמונה וביטחון עצמי, הקבוצה של רן בן שמעון יכולה להגיע רחוק, רחוק מאוד.

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון נשאל כיצד הצליחה הקבוצה לתפוס את המקום הראשון ואמר: "זה נבנה משבוע לשבוע. לא היתה אמונה מההתחלה שנסיים במקום הראשון. כן האמנו בקבוצה, גם כשלא הבאנו נקודות נראנו בסדר גמור, והשחקנים עושים משבוע לשבוע עבודה שלא תיאמן". המאמן נשאל מה צריך לקרות כדי שקבוצתו תסיים ראשונה גם את העונה כולה, והשיב: "קודם כל שהאיכות שלנו תעלה, גם של השחקנים הקיימים. אין ספק שנצטרך להוסיף שחקן או שניים לסגל המצוין הזה, ונעשה את זה. בשביל לקחת אליפות צריך לשחק ולא לדבר. בסיבוב השני יהיה לנו הרבה קשה, קבוצות יבואו מולנו אחרת ממה שבאו מולנו בסיבוב הראשון. מספיק שהסיבוב השני יהיה דומה לראשון, ואני אדבר על אליפות".

בן שמעון המשיך ואמר: זה לא חלום לנצח את הפועל תל אביב, זאת שאיפה. שכולם מסביב ידברו על מה שהם רוצים. כרגע נראה שקרית שמונה תהיה בחלק העליון של הטבלה ואני מקווה שנהיה שם גם בסיום העונה. אני רוצה שנשתפר, שנהיה אמיצים יותר. עשינו עד עכשיו עונה יוצאת מהכלל". על השוער שלו, דני עמוס אמר בן שמעון: "דני עמוס היה גדול מהחיים. מלכתחילה תכנית המשחק היתה לחץ קדימה. ידעתי שנהיה חשופים קצת מאחור, אבל רציתי שנשלוט במשחק ולארוך חלקים ארוכים שלו עשינו את זה. אם היינו יותר חדים, לא היינו צריכים להגיע ככה לדקות האחרונות".

דני עמוס עצמו, שהיה ללא ספק גיבור המשחק עבור קרית שמונה הערב אמר לאחר הניצחון: "אני שמח שהצלחתי לעשות את זה. כל הקבוצה נראתה טוב והראנו שאנחנו לא פה במקרה. אנחנו יודעים לשחק כדורגל ואני שמח שלקחנו את הנקודות". עמוס נשאל האם קבוצתו הפכה עתה למועמדת המובילה לאליפות ומיהר לצנן את הדברים: "לא יודע אם אנחנו רצים לאליפות. אנחנו לא פוחדים לדבר על זה, זאת פשוט האווירה במועדון. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח כל משחק". על היכולת האישית שלו אמר עמוס: "אני רוצה להודות למועדון שנותן לי את הקרדיט ואני שמח שאני מצליח להחזיר ומקווה שנמשיך ככה".

מי שהעניק את שלוש הנקודות באופן מעשי לקרית שמונה היה ברק בדש, שהשער שלו היווה את ההבדל הערב בין שתי הקבוצות. "כיף לי", אמר בדש, "במיוחד אחרי השער שכבשתי. אלעד גבאי נתן לי כדור טוב וכל שנותר לי זה רק לשים את הראש. זה היה שער מאוד חשוב לקראת ההמשך ואנחנו מאושרים. יש תחושה טובה, אנחנו באמצע העונה במקום טוב, וצריך פשוט לעבוד קשה. אני אגיד אליפות כשיגיע הזמן. אנחנו צריכים להמשיך את המשחק הזה שאנחנו נותנים מהלב ומהנשמה".

עירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

כמה רחוק יכול להגיע שמעון אבוחצירא?

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully