וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אין תחושת נחיתות מברצלונה"

מאמן ריאל מדריד לא מתרגש מההפסד בקלאסיקו: "לא הייתי מחליף את המצב שלנו. זה לא יוציא אותנו משלווה ואיזון"

אחרי ההפסד בקלאסיקו, ריאל מדריד תפגוש מחר (שלישי, 22:00, שידור חי בספורט1) את פונפראדינה מהליגה השלישית במסגרת גביע המלך. המאמן ז'וזה מוריניו התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והפגין קור רוח. "אין שום תחושת נחיתות מברצלונה", אמר המיוחד. "לא הייתי מחליף את המצב שלנו עם אף אחד. המוטיבציה שלי גבוהה מאי פעם. אנחנו מובילים בליגת האלופות ובליגה ואתם שואלים אותי על מוטיבציה?"

הפורטוגלי המשיך לדבר על מצב הקבוצה: "השגנו את הרקורד הטוב ביותר בהיסטוריה של ליגת האלופות ובליגה אני מסתכל למעלה ולא רואה אף אחד ובנוסף יש לנו משחק ביד. יש שלוש אפשרויות: או שנסיים את השנה עם אותו מספר נקודות כמו ברצלונה, או שנסיים ביתרון נקודה או ביתרון שלוש נקודות. ההפסד בקלאסיקו לא פגוע בשלווה ובאיזון שלנו".

מוריניו החליט לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת משחק הגביע. איקר קסיאס, צ'אבי אלונסו, אנחל די מריה, פפה, לסאנה דיארה, פאביו קואנטראו וקארים בנזמה לא ייכללו בסגל. רפאל וראן, נורי שאהין וחאמיט אלטינטופ יפתחו בהרכב.

גם כריסטיאנו רונאלדו זומן למשחק. המאמן הגן על בן ארצו שספג ביקורות על שתי החמצות גדולות בקלאסיקו: "אם הוא כמוני, הוא לא מקשיב לשריקות. הוא הושפע מההפסד כמו כולם, אבל לא יצא מאיזון. ברור שהוא עצוב יותר לעומת לפני שבועיים, אבל לא צריך לעשות דרמה מהמצב שלו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully