וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן מתכוון להוכיח שלא שיקר

12.12.2011 / 18:59

השחקן שטס לצרפת ללא אישור מתכוון להציג בפני ראשי הקבוצה הוכחות שנכח באירוע בחיפה, כדי להקל את עונשו

שחקן בית"ר ירושלים, סטיבן כהן, מתכוון להציג בפני ראשי הקבוצה הוכחות בדמות תמונות או מסמכים לכך שלא שיקר ושהה באירוע משפחתי לפני שטס לצרפת ללא אישור. בקבוצה חששו שכהן שיקר כשטס לצרפת ללא אישור, אבל ביומיים הקרובים הוא מתכוון להוכיח שהיה בברית של קרוב משפחה בחיפה ביום ראשון האחרון. כהן נעדר מהאימון באותו יום באישור, וקנה את כרטיס הטיסה לצרפת בשבת בלילה.

במידה וכהן יציג את המסמכים הדרושים באמצעות נציגו לירן עטיה, הקבוצה צפויה להקל בעונשו ואולי אפילו לקבל את גרסתו לאור העובדה שכהן התנצל אינספור פעמים על שלא הודיע על כך שהוא טס.

כזכור, כהן ביקש להיעדר מאימון השחרור ביום ראשון בשבוע שעבר לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקוה, בטענה כי יש לו אירוע של קרוב משפחה בחיפה. הוא קיבל אישור לעשות זאת ונתבקש על ידי יובל נעים להשלים את האימון בערב עם מאמן הכושר רוני הלל. השחקן לא ענה לטלפון בהמשך היום, וכנשמעה הודעה קולית בצרפתית חשדו במועדון כי טס לצרפת. בבית"ר ירושלים בדקו את העניין וביום שני בערב התברר להם כי אכן אילו הם פני הדברים.

המאמן יובל נעים רתח על כהן ולא איפשר לו להתאמן באימון הבוקר של יום שלישי, הישעה אותה עד להודעה חדשה ושלח אותו לשוחח עם איציק קורנפיין. היו"ר החליט להחזיר את השחקן עד לוועדת משמעת מסודרת שנערכה היום. בוועדת המשמעת הסביר נציגו של השחקן לירן עטיה כי אמנם הוא טס לצרפת ללא אישור אך לא שיקר בנוגע לאירוע המשפחתי שהיה לו בחיפה וכמו כן קנה את כרטיס הטיסה לצרפת במוצאי שבת בלילה לאחר שקיבל אישור להיעדר מאימון הבוקר ועקב העובדה שביום למחרת הקבוצה נהנתה מיום חופש.

סטיבן כהן לא לבד, בבית"ר זועמים על השחקנים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully