וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים טיבו: "אם אתה מאמין, קורים דברים"

12.12.2011 / 12:01

הלהיט המיסיונרי של דנבר רווי באמונה לאחר ה-10:13 על שיקגו. טום בריידי לאחר העימות: "המתאם צעק עלי. זה הגיע לי"

הטיבומאניה שפשתה ב-NFL ממשיכה לקרום עור וגידים, והלילה (בין ראשון לשני) קיבלה חיזוק רציני. שתי דקות ושמונה שניות לסיום עוד הייתה דנבר בפיגור 10:0 מול שיקגו, אבל עוד נס מבית היוצר של טים טיבו הקנה לה ניצחון 10:13 והעלה אותה למאזן 5:8, פסע מזכייה ברשות ה-AFC מערב.

"אם אתה מאמין, דברים טובים קורים", אמר טיבו, המכונה "המשיח של מייל היי", לאחר הניצחון השישי ברציפות והשביעי בשמונה משחקים של הברונקוס. "גם דברים שנראים שלא ייאמנו יכולים לקרות". התופס אריק דקר הוסיף: "אף פעם אל תאמר אף פעם. יש הרבה אופי לקבוצה הזו". המאמן ג'ון פוקס הוסיף: "אנחנו משכתבים את הספר שלנו, 'ממשיכים להילחם'".

בצד של שיקגו נרשמה, כמובן, אכזבה. מרבית הביקורת הופנתה לרץ האחורי מריון בארבר, שבמהלך קריטי יצא החוצה במקום ליפול בתחומי המגרש וכתוצאה מכך עצר את השעון, ובהארכה שמט כדור שהקנה לדנבר את דרייב הניצחון. "הוא ניסה להרוויח עוד יארדים", הגן הקוורטרבק קיילב הייני על בארבר, "חבל שהפסדנו, לא צברנו מספיק נקודות".

בניו אינגלנד היה שמח לאחר הניצחון 27:34 על וושינגטון, אבל לא מהסיבות הנכונות. לאחר שנחטף באנדזון, נראה טום בריידי כשהוא מנהל דיון קולני ולא עדין במיוחד עם מתאם ההתקפה ביל או'בריאן. הדם האירי עלה לראש של או'בריאן, שלא ממש התחשב במעמדו של הכוכב, אמר לו שהזריקה הייתה "מסריחה" והדליק את בריידי, שנרגע לאחר מכן. "הוא אמר לי שהזריקה לא הייתה טובה ולא אהבתי את זה", הודה בריידי, "הרבה מאמנים היו כועסים עלי אחרי דבר כזה, בילי היה שם ונכנס בי. זה הגיע לי". המאמן ביל בליצ'יק ניסה למזער עוד יותר את התקרית: "ב-NFL זה קורה לא מעט. אני חושב שזה מעיד על התחרותיות שלנו ואני מרוצה מזה".

יוסטון עלתה לפלייאוף לראשונה בהיסטוריה בזכות מסירה של טי ג'יי ייטס לקווין וולטר שתי שניות לסיום, כשזכתה באליפות ה-AFC דרום. "זה די מטורף", אמר ייטס, שמשפחתו ישבה ביציע ועודדה אותו, "הרבה אנשים חיכו כאן לרגע הזה והוא סופסוף בא". התופס ג'ייקובי ג'ונס הוסיף: "היי, אנחנו אלופים!"

פציעות: דמארקו מארי, הרץ האחורי של דאלאס שבר במהלך משחק ההפסד 37:34 לניו יורק ג'איינטס את קרסולו ויחמיץ את יתרת העונה. גם התופס של גרין ביי גרג ג'נינגס נפצע בניצחון 16:46 על אוקלנד, שהעלה את הפאקרס למאזן 0:13. ג'נינגס נפצע בברכו וצפוי לעבור בדיקות. הקוורטרבק ארון רוג'רס אמר: "זה לא נראה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully