וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: ג'אד טראמפ זכה באליפות בריטניה

הבריטי בן ה-22 ממשיך לרגש את חובבי הסנוקר ברחבי העולם: גבר 8:10 על מארק אלן בגמר וזכה בטורניר דירוג שני בקריירה

ג'אד טראמפ ממשיך לבסס את מעמדו ככוח העולה בסנוקר העולמי, לאחר שזכה אמש (ראשון) באליפות בריטניה. טראמפ בן ה-22 גבר בגמר 8:10 על מארק אלן, והוכיח שוב שיש בו את כל החבילה: כישרון, אומץ, קור רוח, אטרקטיביות, ומעתה גם לא מעט ווינריות.

טראמפ פיגר 3:1, אבל ניצח שבעה משחקונים רצופים ועלה ל-3:8. מפה אלן התחיל להתאושש וניצח חמישה מתוך שישה משחקונים, אבל בפריים האחרון הבריטי הצעיר סיפק ברייק של 91 והבטיח את הניצחון, שהקפיץ אותו עוד שני מקומות בדירוג למקום החמישי בעולם.

טראמפ זכה השנה בטורניר הדירוג הראשון שלו, כשניצח באליפות סין הפתוחה, וממשיך את התנופה שלו, שישה חודשים אחרי שהפסיד בגמר אליפות העולם לג'ון היגינס. "הכל עניין של ביטחון", סיכם טראמפ את השנה המופלאה שלו, "בחמש או שש שנים הראשונות בסבב קשה להתקדם, אבל ככל שאתה משחק יותר וצובר זמן משחק על השולחן, אתה מרגיש נוח יותר. וזה מתחיל להשתלם".

מארק אלן, שעלה למקום ה-10 (דילוג של ארבעה שלבים), החמיא ליריבו: "ג'אד שיחק כמו הטובים ביותר שפגשתי בחיי. אני לא חושב שעשיתי הרבה טעויות, אבל ג'אד פשוט שיחק נהדר". טראמפ גם הוסיף לחשבון הבנק שלו 100 אלף ליש"ט.

רוני אוסליבן מתוסכל: "כבר חושב על פרישה"

סנוקר בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully