וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט על הטרייד של אודום: "אני מתחיל להתעצבן"

כוכב לוס אנג'לס לייקרס זעם על העברתו של הפורוורד המגוון לדאלאס: "אני לא אוהב את זה". צפו באימון הקבוצה

לא שקט בלוס אנג'לס לייקרס. עסקת העברתו של למאר אודום לדאלאס, שנעשתה ממניעים כלכליים ואולי מתוך רצון לנסות פעם נוספת לפתות את כריס פול או דוויט האוורד, מאוד הכעיסה את קובי בריאנט. כוכב הקבוצה התראיין הערב (ראשון) לרשת ESPN לאחר סשן הצילומים המסורתי של המועדון, ולא חסך בביקורת כלפי הנהלת הקבוצה שהחליטה לוותר על חברו הטוב כמעט בחינם (הלייקרס יקבלו בחזרה בחירת דראפט וחריגת שכר).

"אני לא אוהב את זה. בכנות, אני לא אוהב את זה", אמר הממבה השחורה. "אתם מדברים כאן על השחקן השישי של העונה, הוא היה אדיר אשתקד. העונה שעברה היתה העונה הכי טובה שלו, וברור לגמרי שכל השטויות האלה של תכניות הריאליטי לא השפיעו עליו והוא קרע את התחת. אני ממש מתחיל להתעצבן". לאחר מכן הוסיף בריאנט בסרקסטיות: "לא נראה לי שמארק קיובן יתלונן על הטרייד הזה", לאחר שהבעלים של המאבריקס הוזכר כאחד המתנגדים שהביאו לביטולה של עסקת כריס פול.

"הכרתי את למאר הרבה זמן. הוא היה מאוד חשוב לקבוצה במובנים של גיוון ואופי", הוסיף קובי. "הוא היה נוכחות גדולה עבורנו בחדר ההלבשה, למאר מעולה בלחבר שחקנים והזהות של הקבוצה שלנו תצטרך להשתנות קצת עכשיו. אני מאמין שההנהלה שלנו יודעת מה היא עושה ואתן לה לעשות מה שהיא עושה, אבל זה קשה. צריך לסמוך על מיץ' קופצ'ק, הוא יודע מה הוא עושה".

מי שדווקא מרוצה מהעסקה הוא כמובן מאמן דאלאס, ריק קארלייל, שאמר היום: "כרגע, עם אודום, דירק נוביצקי ושון מריון, יכול להיות שיש לנו את טריו הפורוורדים הכי טוב בליגה, וזה מרגש. אנחנו מאוד מכבדים את למאר כבנאדם ושחקן אול-אראונד ומרגישים שהוא יוסיף לנו הרבה מאוד דברים".

עוד ב-NBA: דייויד ווסט נחת באינדיאנה, מיאמי ממשיכה להתחזק

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

צפו בלייקרס מתאמנים, לראשונה מאז עזיבתו של אודום

ונסיים עם הרכש החדש של הלייקרס - מטה וורלד פיס

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. Jeff Gross, GettyImages
שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס/GettyImages, Jeff Gross

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully