וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "החיבור בקבוצה עשה לנו טוב"

11.12.2011 / 21:04

מאמן גלבוע/גליל על הסיבות לניצחון הרביעי ברציפות. אבי אשכנזי: "אין ליכולת הזו הצדקה". אשדוד סוף סוף מחייכת

הפועל גלבוע/גליל המשיכה לדהור גם הערב (ראשון) עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 76:79 ביתי על עירוני אשקלון. הקבוצה של ליאור ליובין חילצה ניצחון קשה למרות העייפות מהמשחקים בליגה הבלקנית, והבטיחה את המקום השני בתום הסיבוב הראשון.

"פגשנו קבוצה מצוינת שלא ויתרה כל הזמן, ואנחנו לא היינו במיטבנו היום, בלשון המעטה", אמר ליובין בסיום. "אני שמח שניצחנו במשחק לא טוב שלנו, אני מקווה שנלמד מזה. לעידו קוז'יקרו תמיד היה לב ענק. השנה הוא עשה קיץ מצוין, הוא נראה טוב ועכשיו הוא מרגיש הרבה יותר בנוח. הוא מהווה דוגמה לצעירים, מגיע לו כל הקרדיט. החיבור בקבוצה עשה לנו טוב, גם המשחקים בליגה הבלקנית מוסיפים לנו".

קוז'יקרו עצמו, שהצטיין עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה כי הם באו בהרכב קשה עם גארדים שלוחצים. אני שמח הצלחנו לצאת מהמוקש הזה. אני חושב שיש לנו קבוצה מאוד קבוצתית, אין כאן כוכב על. יתרוננו בחסרוננו".

בצד המפסיד היה אריק אלפסי שאמר: "אני חושב שהמשחק קצת ברח לנו בסוף, החטאנו מהעונשין וקיבלנו החלטות לא טובות בהתקפה. משחקים כאלה מנצחים בריבאונד התקפה והגנה טובה, אבל אני גאה בשחקנים. עכשיו יש לנו שבועיים פגרה ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות באמצעות משחקי הבית הקרובים. אנחנו נותנים צ'אנס גדול לצעירים שלנו - לפעמים הם לוקחים את זה, לפעמים בועטים בזה קצת. נכין את הקבוצה ונקווה לצרף שחקן חדש עד המשחק הבא".

אבי אשכנזי כועס: "זה לא תקין, אין לזה הצדקה"

המון לחץ השתחרר הערב במכבי אשדוד, לאחר שהקבוצה עצרה רצף של חמישה הפסדי ליגה והביסה את הבקעה 74:88. "זה לא היה. בדקות האחרונות מההפסדים האחרונים השפיע עלינו", הודה עופר ברקוביץ', שראה יתרון בן 25 נקודות מתכווץ לו ל-8 בלבד. "אני שמח שידענו להתעשת ולסיים את המשחק, בסך הכל שלטנו במשחק כמעט כל הערב. הניצחון הזה חשוב לביטחון שלנו, הבחורים האלה גם בהפסדים עבדו מאוד קשה, התאמנו ושמרו על החיבור הקבוצתי".

ראמל בראדלי שצלף הערב 20 נקודות הוסיף: "שיחקנו אגרסיבי כל המשחק. בשאר המשחקים היינו ביחד אבל לא באנו טוב. היום באנו כקבוצה, המאמן עודד אותנו כל השבוע וניצחנו היום. אני רוצה להקדיש את המשחק לילד סלבה מאשדוד שנפטר השבוע ואני שמח שיצא לי לפגוש אותו ולהצטלם איתו כמו שהוא רצה".

מנגד, מאמן הבקעה אבי אשכנזי הודה: "יש לנו בעיה, זה לא תקין, אין לזה הצדקה. לפתוח משחק ככה ולספוג הרבה נקודות זה לא עסק, זה מרסק את תוכנית המשחק, נמצא את הדרך. לפרנק רובניסון ייקח זמן להתחבר, לא הייתי שם את הכל עליו כי זה לא הוגן, כל הקבוצה לא מתפקדת טוב".

יחזקאל סקוורר: "זה המשחק השני ברציפות שהרבע הראשון הורג אותנו, כי קשה לרדוף אחרי קבוצה שמובילה כבר 15 נקודות ברבע הראשון. ידענו שאנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות על ההתחלה וזה לא קרה, אני לא יודע להסביר את זה ובטוח שנשנה את זה במשחקים הבאים".

דני פרנקו: "גם כשהיה קשה ידענו להישאר ביחד"

קבוצה נוספת שחזרה לחיים היא ברק נתניה, שחגגה ניצחון שני ברציפות עם 93:102 התקפי מאוד על בני השרון/הרצליה. מאמן הקבוצה דני פרנקו הסביר בסיום מה השתנה בקבוצה שלו לאחרונה, והתייחס גם לשמועות על פיטוריו: "זאת מערכת שקטה, אבל לא הכל עובר לידה. שמועות תמיד יש, אבל רוב הדברים היו תלושים מהמציאות. באופן טבעי בקבוצה מפסידה אנשים חושבים מה לעשות אחרת. ניסינו לעשות הכי טוב לטובת הקבוצה. יש פה חבורה של גברים, כשהיה קשה ידעו להיות ביחד".

על ג'רום רנדל שדרש לעזוב את הקבוצה לאחר שטען כי מחזיק בהצעה מה-NBA אמר המאמן: "אני לא כועס עליו, מאוכזב באיזשהו מקום כן. אני לא שם את עצמי במקומו, הוא בחור צעיר שכיוונו אותו לא נכון. בקטע הזה אני מאוכזב, ג'רום לא היה עוד שחקן פה. הוא בחור צעיר וזה החלום שלו, אמנם הוא לא קרוב כמו שאומרים לו, אבל הוא עשה טעות".

ליאור ליפשיץ, שקיבל הרבה דקות בהיעדרו של רנדל, הוסיף: "שיחקנו מול קבוצה טובה, קבוצה של גאנרים שרצה, מאומנת טוב, ידענו את הדברים האלה לפני, בחלקים מאוד גדולים הצלחנו למנוע מהם לעשות את הדברים שהם טובים בהם. אי אפשר לצאת מפה עם הצהרה אבל אנחנו בתהליך כלשהו של השתפרות. אפשר עוד לרדת למטה, אבל חלק מהעניין פה, חלק מהאופי שדני הביא, זה משהו שאנחנו עובדים קשה ומחייכים".

מנגד, המאמן המפסיד עדי אזולאי אמר בסיום: "כשאתה מקבל 100 נקודות ב-70 אחוז בבית, שזה רכות הגנתית, אז קשה מאוד לנצח. גם כשעשינו קולות של חזרה אז לא הצלחנו לעשות הגנה. ככה לא מנצחים משחקים. לא יצאתי במחולות בשבועות שעבר ולא אצא עם דמעות במשחק הזה. גם כשניצחנו בשבוע שעבר ההגנה לא הייתה מספיק טובה, אלא קבלת ההחלטות במאני טיים הייתה יותר טובה. לזהות את הבעיות אני יודע, חלק מהם אתם יודעים. עם מה שיש, אני אנסה לשפר ולהרים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully