וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה ניצחה 0:1 בסראגוסה

דודו אוואט שמר על שער נקי בניצחון החוץ הראשון של קבוצתו העונה, 13 דקות לתומר חמד. אספניול - אתלטיקו מדריד 2:4

אחרי שהמולת הקלאסיקו נרגעה, נמשך הערב (ראשון) המחזור ה-16 בליגה הספרדית עם ניצחון החוץ הראשון של מאיורקה, שניצחה 0:1 בסראגוסה. מלאגה שוב איכזבה עם 1:1 מול אוסאסונה, חטאפה המשיכה להתאושש עם 0:1 על גראנדה. את המחזור חתם הניצחון המרשים של אספניול 2:4 על אתלטיקו מדריד.

סראגוסה - מאיורקה 1:0

תשעה חודשים ארוכים עברו מאז ניצחון החוץ האחרון של הקבוצה מפאלמה, ובאדיבותה של סראגוסה המידרדרת נשברה הבצורת הארוכה. הקבוצה הביתית, שצברה נקודה בודדת בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה, סיכנה מספר פעמים את שערו של דודו אוואט אך לא הצליחה להכניע את השוער הישראלי, ובדקה ה-39 כבש ויקטור את שער הניצחון לאורחים. תומר חמד עלה כמחליף בדקה ה-77.

אספניול - אתלטיקו מדריד 2:4

הקולצ'ונרוס כבר סופרים ארבעה הפסדי חוץ רצופים, והם עדיין ללא ניצחון ליגה מחוץ לויסנטה קלדרון העונה. אחרי שברצלונה רשמה ניצחון מוחץ בדו קרב הראשון של סוף השבוע בין קטלוניה למדריד, השלימה אספניול דאבל וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. ז'ואן ורדו פתח בחגיגה עם צמד בזק (5, 7), רומאריק הצטרף (19), וגם אחרי שפלקאו צימק (32) המקומיים המשיכו לדרוס עם הרביעי של סרחיו גרסיה (54). ארדה טוראן צימק שוב (83).


מלאגה - אוסאסונה 1:1

הקבוצה חסרת היציבות של מנואל פלגריני נכנעה לסוסיאדד במחזור הקודם, והיא לא הייתה רחוקה מהפסד שני ברציפות. איברהים באלדה העניק לאורחים יתרון בדקה ה-33, לפני ששער של חואנמי בן ה-18, שעלה כמחליף בדקה ה-62 וכבש כעבור שמונה דקות, מנע מאוסאסונה לחלוף על פני יריבתה בדרך למקום השישי וחילק את הנקודות.

אתלטיק בילבאו - סנטאנדר 1:1

דרמה אדירה בסן מאמס. בילבאו כבר ראתה איך היא משיגה ניצחון ביתי ראשון מאז ה-27 באוקטובר, כשג'ון אורטנצ'ה נגח פנימה מקרוב אחרי הרמה של גייזקה טאקרו בדקה ה-80, אבל עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-92, באחת ההזדמנויות הבודדות שלה במשחק, סנטאנדר מצאה את השוויון הדרמטי מראשו של אלבארו ומאמנה החדש חואנחו גונסאלס נותר ללא הפסד מאז כניסתו לתפקיד לפני שבועיים.

ויאריאל - סוסיאדד 1:1

הצוללת הצהובה, שחתמה השבוע קמפיין מביך בליגת האלופות עם אפס נקודות, הצליחה להתחמק מהפסד ליגה שלישי ברציפות אחרי שמרקו רובן כבש בדקה ה-72 מחק את שער היתרון של מיקל ארנבורו בדקה ה-52, ומנע מהאורחים ניצחון שלישי ברציפות.

חטאפה - גראנדה 0:1

חטאפה המתאוששת כבר במקום ה-12 אחרי ניצחון שלישי ברציפות, כששער מצוין של פרנסיסקו קאסקוורו בדקה ה-78 השאיר את שלוש הנקודות בבירה וקטע את מסע ההתאוששות של העולה החדשה.

ראיו וייקאנו - חיחון 3:1

אחרי שהובסה בשני משחקיה האחרון, התאוששה חיחון עם ניצחון חוץ יקר. דויד בראל העלה את האורחים ליתרון בדקה התשיעית, נאצ'ו נובו המשיך את החגיגה עם צמד פרטי בדקות 37 ו-67. מיצ'ו רק צימק למדרידאים בתוספת הזמן.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully