וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סטוק סיטי גברה על טוטנהאם 1:2

צמד של מתיו אתרינגטון נתן לפוטרס ניצחון גדול, אדבאיור רק צימק לתרנגולים. קאמבק גדול לסנדרלנד ב-1:2 על בלקבורן

המחזור ה-15 בפרמיירליג נפתח כבר אתמול (שבת) בלי הרבה הפתעות, כשגם מנצ'סטר יונייטד וגם ארסנל מצליחות לעשות את העבודה ולהשיג שלוש נקודות. המחזור יינעל מחר עם המפגש המרתק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי, אך עוד לפני כן נערכו היום שני משחקים. במשחק הפותח הצליחה סנדרלנד לחזור מפיגור בדרך ל-1:2 על בלקבורן. בהשמך הצליחו סטוק סיטי ומתיו אתרינגטון לעצור את טוטנהאם הלוהטת עם 1:2 מפתיע.

סנדרלנד - בלקבורן 1:2

משחק ראשון על הקווים ומרטין אוניל הצליח להשיג ניצחון ראשון. זה הישג שאסור לזלזל בו בסנדרלנד של השבועות האחרונים. החתולים השחורים ניצחו 1:2 את בלקבורן לאחר שהשיגו שער שוויון נהדר בדקה ה-84 ושער ניצחון בדקה ה-92. סנדרלנד עלתה למקום ה-16 עם 14 נקודות, הקבוצה של סטיב קין תקועה במקום ה-19 עם 10 נקודות.

סנדרלנד עלתה ליתרון בדקה ה-17 כשמורטן גמסט פדרסן העביר מסירה לכריסטופר סמבה, שבעט מצוין, קיירן ווסטווד הדף לא טוב וסימון ווקצ'ביץ' הגיע ראשון לכדור החוזר ונגח אותו פנימה כדי לקבוע 0:1. החתולים השחורים שלטו במשחק בצורה מוחלטת והגיעו להרבה הזדמנויות קורצות ושער השוויון הגיע בדקה ה-84 כשדייויד ווהן הגיע ראשון לכדור חוזר ושיחרר טיל לחיבורים מ-22 מטר כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-92 הצליח סבסטיאן לארסון לכבוש את שער הניצחון בכדור חופשי נהדר מ-18 מטר לקורה ופנימה.

סטוק סיטי - טוטנהאם 1:2

הפתעה גדולה באצטדיון בריטניה. טוטנהאם נכנעה לצמד של מתיו אתרינגטון וספגה הפסד ליגה ראשון מאז ה-28 לאוגוסט ואחרי 11 משחקים רצופים. ניצחון שלישי רצוף לפוטרס, שממשיכים את ההתאוששות המצוינת שלהם ומוצאים את עצמם לפתע במקום השמיני בטבלה, הרחק מצרות התחתית.

כבר בדקה ה-13 פריצה של פיטר קראוץ' נהדפה בקושי על ידי בראד פרידל, הכדור הגיע לאתרינגטון וזה כבש מקרוב מול שער ריק. חצי שעה נוספת חלפה וכדור חוץ ארוך של ריאן שוטון ננגח לאחור על ידי ג'ונתן וולטרס וארתינגטון שלח פנימה מזווית קשה כדי להכפיל את התוצאה רגע לפני המחצית. בדקה ה-62 טוטנהאם חזרה למשחק אחרי שלוקה מודריץ' צלל ברחבה, השופט קנה את ההצגה ועמנואל אדבאיור שלח את הפנדל פנימה. התרנגולים לחצו, אבל לא מצאו את השוויון ויונס קאבול גם הורחק בדקה ה-82 בצהוב שני.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully