וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד שלישית, מכבי הרצליה רביעית

צפוף בצמרת הלאומית. לוד גברה 1:2 על הפועל כפר סבא, גם הקבוצה של עופר טלקר בעניינים אחרי 0:2 על מכבי באר שבע

המחזור ה-14 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים, כאשר בני לוד צמצמה פערים מהמובילות ועלתה למקום השלישי לאחר ניצחון חוץ 1:2 על הפועל כפר סבא. מכבי הרצליה הצטרפה גם היא לדבוקה המובילה כשעלתה למקום החמישי אחרי 0:2 על מכבי באר שבע. בקרב תחתית נפרדו בית"ר תל אביב רמלה ונועלת הטבלה הפועל הרצליה בתיקו 0:0 .

מכבי הרצליה - מכבי באר שבע 0:2

הקבוצה של עופר טלקר לא מוותרת על חלומות העלייה והניצחון הביתי העלה אותה עד למקום החמישי. מיכאל קורטבה (28) ורגב וולק (54) כבשו למארחים מול היריבה החלשה מהדרום שספגה הפסד רביעי ברציפות ונותרה שקועה עמוק מתחת לקו האדום כשגם החלפתו של שרון אביטן באבי בוחבוט לא מצליחה להוציא את העגלה מהבוץ.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל הרצליה 0:0

קרב התחתית בין שתי ההתקפות הגרועות בליגה הסתיים, שלא במפתיע, ללא שערים. בית"ר רמלה תל אביב סיימה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום ה-13. האורחת של בני טבק לא הצליחה להתרומם מהמקום האחרון וב-14 מחזורי הליגה עד כה היא השיגה ניצחון אחד בלבד.

הפועל כפר סבא - בני לוד 2:1

האורחת חזרה לנצח אחרי שני מחזורים וגם שברה רצף שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון מול היריבה מהשרון. יחיא עיסא כבש ללוד בדקה ה-30 ודקה להפסקה איבדה הקבוצה את אברטון בכרטיס אדום. למרות זאת, מוראד אבו ענזה הנפלא הכפיל בדקה ה-70 ופטי נימבה רק צימק כעבור ארבע דקות. הניצחון קירב את לוד שלוש נקודות מהפסגה, בעוד כפר סבא ממשיכה לקרטע במרכז הטבלה ומתחילה לאבד קשר עין עם הצמרת.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully