וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הקבוצה יותר משוחררת וזו התוצאה"

11.12.2011 / 12:11

שחקנים על השינוי: "היה קשה להיכנס לראש של גיא, עכשיו הכל מתחבר". גביש: "יש עוד הרבה עבודה". סלימאן ביקש לעזוב

"משהו השתנה בשבועיים האחרונים, אנחנו מרגישים שהכל מתחבר לנו והאווירה הפכה להיות יותר רגועה. הבעיה נפתרה ברגע שהגיע הניצחון הראשון. הלחץ מסביב ירד. הקהל מאוד משפיע על מה שקורה כאן. עכשיו הקבוצה יותר משוחררת וזאת התוצאה". כך אמרו הבוקר (ראשון) בהפועל באר שבע בעקבות הניצחון בראשון לציון. "לקהל הפועל באר שבע מגיעה קבוצה טובה. נכון שחיברנו שני ניצחונות ברציפות, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. רוב הקהל באצטדיון היה שלנו, זה העניק לנו תחושה שעומדים מאחורינו", אמר הבוקר הבלם עודד גביש.

בבאר שבע היו מרוצים מאוד מנוכחות הקהל, לאחר ש-1,500 אוהדים הגיעו לראשון לציון, כמות כפולה מזו שגייסה המארחת. שחקנים בקבוצה זקפו את השינוי לזכותו של גיא לוי, שעד שני המחזורים האחרונים נראה היה שהחיבור בינו לבין השחקנים לוקה בחסר. "היה לנו קשה להיכנס לראש שלו, אבל לאט לאט זה מתחבר", אמר שחקן בקבוצה. אבי יחיאל ספג צהוב חמישי העונה ובקבוצה מנסים כעת להכשיר את הבלם איבן גרידו למשחק מול בית"ר ירושלים. גם שמעון הרוש ויוסי שבחון צפויים לשחק.

אחרי שהחליט להקפיא את שחרורו של סיראז' נאסר, לוי יצטרף להחליט האם לשחרר את הקשר אמג'ד סלימאן. האחרון נכנס לשיחה עם אסי רחמים ואמר לו: "אם אני לא מתאים לקבוצה, אני מוכן ללכת". רחמים השיב: "תמתין עד ינואר, אין לך לאן ללכת עכשיו".

באר שבע זומנה הבוקר לבית הדין, לאחר שאיחרה לעלות לכר הדשא בפתיחת המשחק. הסיבה: הגרביים לא תאמו את מדי השחקנים. הקבוצה צפויה להיקנס. סקאוט של גנט הגיע אתמול כדי להתרשם מויליאם סוארס, עידו אקסברד, סיראז' נאסר ועודד גביש, אבל החליט שלא להאיץ בינתיים את המגעים לצירוף אחד מהם ויצפה במשחקים נוספים בהמשך.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully