וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום רנדל עזב את ברק נתניה ללא אישור

11.12.2011 / 11:02

הרכז האמריקאי המריא לארה"ב על דעת עצמו כדי להיבחן ב-NBA. נתניה פנתה להנהלת ה-NBA כדי לטפל בהפרת החוזה

בברק נתניה נדהמו הבוקר (ראשון) לגלות שרכז הקבוצה ג'רום רנדל נטש את ישראל במהלך הלילה, וזאת לאחר שאמש הודיע לראשי הקבוצה כי הוא נשאר בישראל. במהלך סוף השבוע שקל רנדל לעזוב את הקבוצה ובתחילת האימון אתמול ביקש מאנשי הקבוצה להשתחרר לטובת מחנה אימון ב-NBA אך נתקל בסירוב מאחר ובנתניה רשמו אותו לקראת המשחק מול בני השרון, ורנדל הוא אחד משחקני המפתח של המועדון. בנתניה ביקשו מרנדל להציג מסמך בו נכתב כי הוא מחזיק בהצעה מה-NBA, אך לא קיבלו כזה, והבוקר התברר כי השחקן החליט על דעת עצמו לעזוב את ישראל.

מנתניה נמסר בתגובה: "ג'רום רנדל עזב את הארץ לפנות בוקר, מבלי להודיע לאף אחד, ומבלי לקבל את אישור הקבוצה לכך. על פי החוזה עם השחקן עליו להציג הסכם חתום עם קבוצה מה-NBA על מנת לקבל שחרור. עד עתה לא הוצג חוזה, הסכם, או התקבלה פנייה מסודרת בנושא". בנתניה כבר פנו לפיב"א, לאיגוד הכדורסל ולהנהלת ה-NBA ומתכוונים לטפל בפרשה ובהפרת החוזה של רנדל.

רנדל (24, 1.78), יליד שיקגו, הוא בוגר מכללת קליפורניה משנת 2010, כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 18.6 נקודות ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק, נבחר לשחקן השנה במחוז ה-פאק 10 החזק ובנוסף קיבל אזכור מיוחד בבחירות לשחקני השנה במכללות. בשנה שעברה חתם רנדל בקבוצת אליאגה הטורקית, ואחרי 15 משחקים בהם רשם 17.5 נקודות ו-3.9 אסיסטים עבר לטורק טלקום, שיחק 15 משחקים גם כן ורשם 12.8 נקודות ו-3.7 אסיסטים. העונה במדי נתניה רשם רנדל 14.1 נקודות, 6.6 אסיסטים ו-4 איבודים בממוצע למשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully