וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "תהיה מלחמה אמיתית נגד מכבי חיפה"

11.12.2011 / 9:16

חן עזרא עם הפנים למפגש של מכבי נתניה עם הירוקים בשבוע הבא. ראובן עטר: "מכבי ת"א שלטה ושיבשה לנו את המשחק"

במכבי נתניה היו מרוצים מאוד מהנקודה אתמול (שבת) בטדי נגד מכבי תל אביב. בקבוצה הרגישו שהם לא הצליחו להיכנס למשחק ולאחריו: "הרגשנו כבדים ולא הצלחנו לפתח משחק. זאת אולי הפעם הראשונה העונה שקבוצה יריבה רוצה הרבה יותר מאיתנו. אסור לנו שזה יקרה, כי זה הלחם שלנו". בנתניה התייחסו גם ליריבה: "הרגנו אותם עם הגול הזה בדקה ה-90, הם רצו קצת לצאת מכל הבלגן וגנבנו להם גול שהוריד את כולם עם הראש למטה".

מאמן נתניה ראובן עטר אמר בסיום: "המשחק היה בשליטה של מכבי, שמנעה מאיתנו לפתח את משחק ההתקפה ושיחקה טוב מאוד. הם נתנו פייט על הכבוד שלהם ומבחינה התקפית הצליחו לשבש לנו את המשחק, אבל אם חוזרים מפיגור בתוספת הזמן, ברור שאנחנו מרוצים".

בשבוע הבא פוגש עטר את מכבי חיפה, מפגש שהוא תמיד פיקנטי ומרתק. "הם יבואו עם הרבה מוטיבציה ויהיה קשה מאוד", אמר המאמן, "אנחנו בתקופה טובה יחסית. סיימנו סיבוב ראשון עם ארבע נקודות יותר מבשנה שעברה וזאת מגמת שיפור. אני מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה במהלך כל הסיבוב מבחינה התקפית".

הקשר חן עזרא הוסיף: "אנחנו שמחים על הנקודה בגלל הצורה בה המשחק התפתח. מבחינה התקפית זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל היינו ממושמעים ומרוכזים וזה עזר לנו. יש משחקים בהם הדברים לא זורמים לך אבל אנחנו שמחים שגם במשחק כזה הוצאנו נקודה. עם משמעת כזו ושיפור בקטע ההתקפי, יהיה טוב מול מכבי חיפה. היא חיה פצועה אבל גם אנחנו באים להילחם ולהתרכז בעצמנו. תהיה מלחמה אמיתית על המגרש".

פנדל דרמטי העניק למכבי נתניה 1:1 נגד מכבי תל אביב
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully