וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה הפסידה, פריס סן ז'רמן נצמדה אליה

המוליכה נוצחה 1:0 בידי ולנסיין, בעוד הקבוצה מהבירה גברה 0:1 בחוץ על סושו. 89 דקות לבן בסט ב-1:1 של ברסט מול ראן

הליגה הצרפתית ממשיכה להיות צמודה ומותחת. הערב (שבת) הצליחה פריס סן ז'רמן להיצמד למונפלייה עם 36 נקודות, כשניצחה 0:1 בסושו וניצלה את הפסדה של המוליכה 1:0 לוולנסיין. עדן בן בסט שיחק 89 דקות ב-1:1 של ברסט בדרבי מול ראן.

ולנסיין - מונפלייה 0:1

אחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים וכשהיא במומנטום נפלא, מונפלייה נעצרה דווקא באצטדיונה החדש של קבוצת התחתית מצפון צרפת. מוליכת הטבלה החזיקה יותר בכדור, אך בדקה ה-46 נכנעה לשער של פואד קאדיר. ולנסיין בורחת מהקו האדום.

סושו - פריס סן ז'רמן 1:0

מי שניצלה את המעידה של מונפלייה היא פריס סן ז'רמן, שהשיגה ניצחון חוץ על סושו והשתוותה לקבוצה של רנה ז'יראר בפסגה. פ.ס.ז' הציגה יכולת משופרת ואחרי תקופה ארוכה בה נעלם מהמשחקים, חאבייר פסטורה בישל לקווין גמיירו במתפרצת בדקה ה-20. האורחים המשיכו להחמיץ עד לסיום, אבל יצאו עם שלוש הנקודות.

ראן - ברסט 1:1

עדן בן בסט פתח בהרכב האורחים, שהשיגו נקודה חשובה במשחק החוץ מול ראן, בעוד דרבי של חבל בריטני. בן בסט בעט למשקוף בדקה ה-15, ושתי דקות לאחר מכן נולן רו העלה את ברסט ליתרון. התוצאה הזו החזיקה מעמד עד לדקה ה-30, אז רומן דנזה נגח את השוויון. בן בסט הוחלף דקה לפני שריקת הסיום.

מארסיי - בורדו 0:0

מאושרים מהעלייה הדרמטית לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי המהפך בדורטמונד, עלו שחקני מארסיי למגרש בסטאד ולודרום במטרה לחגוג עם האוהדים גם ניצחון ליגה. אלא שהעייפות וירידת המתח נתנו את אותותיהם, וחלוצי מארסיי סבלו מחוסר דיוק משווע. בורדו המתאוששת הגיעה מראש לשחק על נקודה, והיא במקום ה-10 עם נקודות. מארסיי שמינית עם 25.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - קון 0:2
לסנט אטיין: באנל ניקוליצה (10), בקארי סאקו (74)

טולוז - אוויאן 1:2
לטולוז: מוסא סיסוקו (25), אומוט בולוט (90). לאוויאן: דניאל ואס (50)

נאנסי - אז'קסיו 2:2
לנאנסי: ג'אמל בקאר (10), ג'ונג' ג'ו גוק (90). לאז'קסיו: אנדרה לואיז (34, עצמי), יוהאן קבאלי (73)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully