וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: יעקב טומרקין עלה לגמר ב-100 מטר מעורב אישי

עוד הישג נפלא למשלחת הישראלית לאליפות אירופה בבריכות קצרות. גל נבו: "הכיוון חיובי, אבל זה לא אומר כלום על לונדון"

מספר שחיינים ישראלים נטלו היום (שבת) חלק במשחי הערב של אליפות אירופה לשחייה בבריכות קצרות, הנערכת בפולין.

יעקב טומרקין בן ה-19 קבע הישג נהדר נוסף למשלחת, כשעלה לגמר המשחה ל-100 מטר מעורב אישי, זאת לאחר ששעצר את השעון על 54.31 שניות. הזמן של השחיין הצעיר היה העשירי בטיבו בחצי הגמר, מה שהספיק לו בדיוק בשביל להשיג את הכרטיס האחרון לגמר. התוצאה של טומרקין הייתה שיפור לזו שהספיקה לו למקום השביעי במוקדמות והעלתה אותו לחצי הגמר, 54.38.

שחיינית נוספת שעלתה לגמר הייתה עמית עברי, שסיימה עשירית בחצי הגמר ל-100 פרפר והתנחמה בעובדה שבאליפות הזאת 10 שחיינים עולים לגמר. עברי עצרה את השעונים בזמן של 58:25 שניות, ובבגמר היא תנסה לקבוע תוצאה מהירה יותר, שכן שיאה הישראלי עומד על 57:14 שניות.

מיקי מלול סיים את משחי חצי הגמר ל-50 מטר חזה במקום ה-17 מתוך 20 ולא עלה לגמר. מלול עצר את השעון על 27.63 שניות, שיפור של חמש מאיות מהתוצאה שהספיקה לו כדי להעפיל לחצי הגמר.

בהמשך הערב, יהונתן קופלב סיים במקום ה-12 בחצי גמר ה-100 גב בזמן של 52:60 שניות ופספס ב-18 מאיות את העלייה לגמר.

בתוך כך, גל נבו, שכבר זכה בשתי מדליות ארד באליפות, אמר היום: ''אני מאוד מרוצה שהצלחתי לשבור את השיאים הישראלים ושמח להיות הישראלי הראשון שלוקח שתי מדליות באליפות אירופה בבריכות קצרות. הכיוון חיובי, אבל זה עדיין לא אומר דבר על לונדון. המטרה נשארה להעפיל במשחקים האולימפיים, לשני חצאי גמר אולימפיים ואולי אפילו לגמר. אני אמשיך לעבוד קשה לקראת לונדון וכשנגיע לבריכה שם נקפוץ למים ונקווה לטוב''.

שחיה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully