וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בית"ר ירושלים: ניהול משברים

שתיים מהקבוצות המסובכות של הליגה נואשות לנקודות. קובי מויאל החולה בספק, אבו זייד חוזר להרכב (20:00, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים. הקבוצה לא ניצחה כבר שבעה מחזורים.

* המשחק הערב הוא בין שתי קבוצות ההתקפה הגרועות בליגה. בית"ר נמצאת במקום האחרון עם 10 שערי זכות ואילו בני יהודה חולקת את מקומות 14-15 עם הפועל פתח תקוה להם 11 שערים זכות.

* בית"ר ירושלים הבקיעה ארבעה שערים בלבד בעשרת המשחקים האחרונים וצברה שש נקודות בלבד מתוך 30 בתקופה זאת עם ניצחון אחד בלבד, על מכבי תל אביב ברמת גן.

* במפגש האחרון בין השתיים בבלומפילד בעונה שעברה ניצחה בני יהודה 1:2 משער ניצחון של איבשקביצ'יוס בדקה ה- 90.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

המארחת מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים ולאחר שבעה מחזורים ללא ניצחון. המשחק הזה יפתח סדרה של ארבעה משחקים רצופים אותם תשחק בני יהודה בבלומפילד (תארח את בית"ר ירושלים, הפועל עכו והפועל חיפה ותתארח אצל הפועל תל אביב, ר"ב). המאמן יוסי אבוקסיס, שעדיין מנסה למצוא את הנוסחה המתאימה להרכב, יערוך שני שינויים כאשר גל כהן וחסן אבו זייד יפתחו במקומם של איציק עזוז ואביב חדד. עוז ראלי יתופקד כמגן ימני, כאשר אבו זייד ישחק לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים כאשר זגורי, מרינקוביץ' וגלבאן יפתחו עם דינו אנדלובו בהתקפה.

בית"ר ירושלים:

לאחר היוודע התוצאות אתמול בערב והעובדה כי הפועל באר שבע והפועל חיפה ניצחו, הרבה מאוד חוסר שקט נשמע מכיוון בית"ר ירושלים. השחקנים מרגישים שהתחתית מתקרבת אליהם ומודעים לכך שאין יותר שמיכה לאבד נקודות ולרשום הפסדים. לקראת המשחק הערב עם בני יהודה ערך יובל נעים אסיפה בתום האימון המסכם ואמר לשחקנים: "לפני הכל זה עוד פעם מתחיל ונגמר בכמה שתתנו מעצמם: כמה שיותר תתלהבו ותרוצו הדברים יילכו הרבה יותר טוב. צריך להיות עירניים ותמיד שמישהו יהיה בסביבה של פדרו גלאבן כי הוא 90% ממשחק ההתקפה שלהם גם כשהוא בתקופה לא טובה. אנחנו צפויים לעלות עם תשעה שחקני בית וזה אומר שזה שחקנים שיודעים מה זה בית"ר ואיכפת להם וצריך לנצל את זה לטובתנו. מי שיהיה טוב ישמור על המקום שלו בהרכב גם במשחקים הבאים".

מבחינה מקצועית נעים בבעיה גדולה. אבירם ברוכיאן עדיין פצוע בשרירי המפשעה ולא יהיה בסגל. ברק משה שאמור היה לפתוח התעלף באימון אמצע השבוע ועד שיעבור בדיקות קרדיולוגיות ביום שני אינו רשאי לחזור ולהתאמן ואילו סטיבן כהן לא צפוי לפתוח בשל הטיסה ללא אישור לצרפת בתחילת השבוע. קובי מויאל החולה ייכלל בסגל, אבל רק לפני המשחק יוחלט אם הוא יפתח.

בתוך כל זה, עשוי נעים לפתוח עם דן איינבינדר, שי חדד ואביתר ברוכיאן בקישור האחורי, כשלפניהם אופיר עמרם ואופיר קריאף כשעמית בן שושן בחוד. בהגנה ימשיכו מיגל פורטיז'ו ואנדריי פיליאבסקי כאשר אריאל הרוש יחזור לשער לאחר היעדרות של יותר מחודש עקב הניתוח שעבר במיניסקוס.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

חודשיים וחצי חלפו מאז כבש גלבאן שער במסגרת הליגה ונראה שמאז נמצאת הקבוצה בירידה תלולה. יש מעט מאוד שחקנים בליגה שמשפיעים בצורה אבסולוטית על קבוצתם וגלבאן הוא אחד מהם. בבני יהודה מנסים להבין מה גרם לירידה הדרסטית ביכולתו של היהלום הארגנטינאי שמתקשה להפגין את היכולת הטובה שאפיינה אותו בעונות הקודמות. בין אם זו ירידה זמנית בכושר ובין אם מדובר בהרגשת מיצוי במדים הזהובים, גלבאן יהיה חייב להרים את עצמו כדי לעזור לבני יהודה לעצור את כדור השלג בו היא נמצאת.

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן

ירצה או לא ירצה, ב-11 שצפויים לעלות מחר כל הקבוצה על הגב שלו. אין יותר מדי מי שיצטרף אליו והוא יצטרך יותר לשמור על הכדור ולהוריד לחץ ואולי גם לייצר מספר מצבים ולנסות להבקיע כשיותר מדי עזרה הוא לא צפוי לקבל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, קובי מויאל (אופיר עמרם), שי חדד, אביתר ברוכיאן, אופיר קריאף, עמית בן שושן.

בני יהודה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully