וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין הצטיין בניצחון ספרטק סנט פטרסבורג

הגארד הישראלי קלע 14 נקודות ואת 4 האחרונות של קבוצתו ב-79:83 על אניסיי ואפיק ניסים. בטורקיה: אפס חזרה לנצח

אפס איסטנבול התאוששה היום (שבת) מהפסד הליגה הראשון שלה העונה - 97:96 לטופאש בורסה בשבוע שעבר - עם ניצחון קל 72:91 על טרבזונספור במחזור התשיעי בליגה הטורקית. אפס תתארח אצל מכבי תל אביב ביום חמישי ביורוליג. היא מוליכה את הליגה הטורקית עם מאזן 1:8.

דושקו סבאנוביץ' הוליך את הקלעים של אפס עם 19 נקודות, אליהן הוסיף 7 ריבאונדים. סשה וויאצ'יץ' תרם 16 נקודות (2 מ-4 מחוץ לקשת) וסטנקו באראץ' ו-ולאדו אילייבסקי התחלקו שווה בשווה ב-20 נקודות. ג'ונתן גיבסון קלע 23 לטרבזונספור ואלטון בראון ניסה לעזור עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים.

רוסיה:

יותם הלפרין קלע 14 נקודות (כולל 4 האחרונות של קבוצתו) והוסיף 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בניצחונה הדחוק של ספרטק סנט פטרסבורג 79:83 על אניסיי במחזור החמישי. אפיק ניסים קלע 8 נקודות ומסר 6 אסיסטים אצל המפסידה. פטריק בוורלי הוליך את המנצחת עם 26 נקודות, לוני בקסטר קלע 19 לאניסיי. ספרטק עלתה למאזן 2:3, אניסיי עם מאזן 3:1 ומשחק חסר.

עוד ברוסיה: צסק"א מוסקבה נחלה הפסד ליגה ראשון העונה, 75:65 לחימקי מוסקבה וכעת לשתיהן מאזן 1:4. סרגיי מונייה הצטיין אצל חימקי עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים ו-ויטלי פרידזון תרם 12 נקודות ו-6 אסיסטים. 12 ננאד קרסטיץ' קלע 15 לצסק"א ו-ויקטור חריאפה הוסיף 11.

צ'כיה:

נימבורק של המאמן ננו גינזבורג ניצחה את אופאבה 72:79 בחוץ. טרה סימונס הוליך את נימבורק עם 21 נקודות ולדיסלאב סוקולובסקי הוסיף 18. הקבוצה של זינדבורג מוסיפה להוליך את הטבלה עם מאזן 1:16.

גרמניה:

פרנקפורט של מולי קצורין ממשיכה לשקוע בליגה הגרמנית, ונדמה שכבר איש לא מצפה ממנה לנצח. הערב היא הפסידה בבית לבאיירות 79:71, ואם היא לא תתעורר בקרוב, היא עוד תמצא את עצמה בליגת המשנה בעונה הבאה. כהרגלה, פרנקפורט פתחה טוב והוליכה ב-7 בסיום הרבע הראשון, אבל נתקעה על 26 נקודות בלבד בשני הרבעים הבאים ואיפשרה לאורחים לתפוס פיקוד על המשחק ועל הניצחון. אקנצ'ווקו איבקווה הוליך את קלעי באיירות עם 19, טים אולברכט קלע 27 למנצחים.

בלגיה:

גם למאמן ישראלי אחר, אריק שיבק לא היה ערב מוצלח במיוחד. שיבק וקבוצתו מונס הפסידו גם הם בבית, 82:70 לאוסטנד החזקה. המשחק היה צמוד מאוד בפתיחה, כשמונס מוליכה לאורך מרבית שני הרבעים הראשונים, בדרך לשיוויון 32:32 במחצית. אלא שאז הגיעה ריצת 12:25 של אוסטנד ברבע השלישי שהעניקה להם יתרון דו ספרתי ממנו לא הצליחה מונס לחזור. קנדי ווינסטון הוליך את קלעי אוסטנד עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, רונל טיילור קלע 19 עבור מונס.

יוון:

פנאתינייקוס המשיכה את המומנטום שלה מהיורוליג, חזרה אל הליגה המקומית והביסה את פאוק סלוניקי 60:77 בחוץ. המארחים נראו נורא בפתיחה ונתקעו על 11 נקודות בלבד ברבע הראשון. אלופת אירופה הריחה דם, ועד למחצית הצליחה לברוח ליתרון 15. הירוקים הורידו מעט את הרגל מהגז ברבע השלישי ואיפשרו לפאוק לצמק, אבל ברבע האחרון סגרו שחקניו של אוברדוביץ' את הסיפור והבטיחו לעצמם את הניצחון. דיאמנטידיס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 18 נקודות.

איטליה:

גל מקל שוב לא שותף בניצחונה המרשים של בנטון טרוויזו, 79:93 על רומא. בנטון נראתה מעולה במחצית הראשונה, לא נתנה סיכוי ליריבתה בפתיחה וירדה ביתרון 19 נקודות אל חדרי ההלבשה. רומא הצליחה להתקרב מעט, אבל המארחים מטרוויזו לא נבהלו, שמרו על ההפרש והשיגו את הניצחון. ולאד מולדוואנו הוליך את קלעי בנטון עם 20 נקודות, אלסנדרו ג'נטילה סייע לו עם 18. לרומא: קליי טאקר 21.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully