וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה את בני סכנין 1:2

הקבוצה של יוסי מזרחי כבר במקום השני. שריקי וקולה קבעו מהפך אחרי שער יתרון של אזורוב, אלקיים המארח הורחק

מ.ס אשדוד עלתה הערב (שבת) למקום השני בטבלת ליגת העל תוך שהיא משווה את מספר הנקודות שלה לזה של המוליכה הפועל תל אביב, בזכות ניצחון חוץ 1:2 על בני סכנין.

הקבוצה של יוסי מזרחי המשיכה להראות שההצלחה שלה היא לא מקרית ורשמה ניצחון חמישי ברציפת, תוך שהיא הופכת לקבוצה השנייה בלבד העונה שחוזרת מדוחא עם מלוא שלוש הנקודות. סכנין איכזבה והתאכזבה אחרי ששלטה במחצית הראשונה, אבל החמיצה ובדקה ה-56 נותרה ב-10 שחקנים ועל כן התקשתה להשאיר נקודה או יותר בבית.

סכנין הייתה טובה יותר במשך דקות ארוכות, הייתה יותר מסוכנת, אולם החמיצה, כשהגבהה של עודד אלקיים גם פוגעת בעמוד שערו של אופיר מרציאנו. התשלום הגיע בהמשך כשאותו אלקיים הורחק בדקה ה-56 בצהוב שני אחרי שמשך בחולצתו של עידן שריקי.

דווקא כשהיא ב-10 שחקנים, סכנין הצליחה לכבוש שער יתרון כשקוסטדין אזורוב ניצל בישול של מהראן ראדי כדי לכבוש בדקה ה-68. סכנין חגגה יתרון, אבל שכחה לשמור עליו ועידן שריקי השווה כעבור דקה ל-1:1. כשהיא ביתרון מספרי אשדוד החלה לתקוף במטרה להשלים מהפך וניצחון, ובדקה ה-79 היא הצליחה: חאתם עבד אלחמיד המחליף פרץ באגף והגביה לרחבה, וקולה נגח מקרוב פנימה. סיבוב שלם עבר ואשדוד במקום השני. מי היה מאמין?

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים (הורחק, 56), עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה (אריק גאוו, 84), מהראן ראדי, אחמד קאסום (חאמד גנאים, 71), אוהד קדוסי (רן רול, 62), קוסטדין אזורוב.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול (סמואל יבואה, 71), אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול (חאתם עבד אלחמיד, 55), דוד רביבו, עידן שריקי (גדי קינדה, 86), רוג'רס קולה.

בני סכנין בוואלה! ספורט
מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully