וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לי קורזיץ הבטיחה מדליה באליפות העולם

הגולשת תגיע לשיוט המדליות באליפות העולם מהמקום הראשון, ומתקרבת לזהב, דוידוביץ’ שמינית. קליגר וסלע במקום הרביעי

אליפות העולם בשייט ממשיכה להאיר פנים לגולשת הישראלית לי קורזיץ. הבוקר (שבת) נערכו בפרת' השיוטים התשיעי והעשירי בדגם הניל פרייד, כאשר קורזיץ סיימה אותם במקומות הרביעי והשלישי, מה שמציב אותה במקום הראשון לפני שיוט המדליות ומבטיח לה בוודאות מדליה בתחרות. קורזיץ מקדימה בשש נקודות את מרינה אלבאו הספרדיה (2 ו-5 בשני השיוטים שלה), ואם היא תמשיך ביכולת הזו, היא תסיים עם מדליית הזהב. רק אם יבדילו בין שתי הגולשות שלושה מקומות ומעלה, קורזיץ תימנע מהמקום הראשון בסוף התחרות.

מעין דוידוביץ' הצליחה להשתחל גם היא לשיוט המדליות אחרי שחוותה שבוע טוב, אך אין לה סיכוי לזכות במדליה. דוידוביץ' קינחה את סדרת השיוטים שלה במקומות החמישי והשישי, כשיש לה 71 נקודות שליליות, הרחק מהמקום השלישי.

בקרב שייטי ה-470, גידי קליגר וערן סלע, שפסלו שני שיוטים אתמול, חזרו לתמונת שיוט המדליות אחרי שסיימו במקום החמישי את השיוט החמישי ובמקום הראשון את השיוט העשירי. במקביל, ועדת השיפוט קיבלה את הערעור שלהם על הערעור שהגישו נגדם, כך שהם חזרו למקום הרביעי הכללי בתחרות. יש להם 49 נקודות שליליות והם רחוקים בשלוש נקודות בלבד מצמד קרואטים המדורגים במקום השלישי. בדגם הלייזר נופר אדלמן סיימה את התחרות שלה במקום ה-43 אחרי שאת שני השיוטים האחרונים היא סיימה במקומות ה-35 וה-36.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully