וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני פוסל אפשרות שטבס יצורף תמורת פאטו

סגן נשיא מילאן דוחה את הספקולציות לגבי מעברו של הברזילאי למנצ'סטר סיטי. טיאגו סילבה: "נקבל אותו בזרועות פתוחות"

אז נכון שמילאן כבר סיכמה את תנאיו של קרלוס טבס בקבוצה, אבל עדיין לא הושגה הסכמה של הרוסונרי עם מנצ'סטר סיטי לגבי מעברו של החלוץ הארגנטינאי לאיטליה. אתמול (שישי) התבטא בנושא סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, שדוחה את האפשרות שהאלופה האיטלקית תוותר על אלשנדרה פאטו כדי לצרף את טבס תמורתו.

סלע המחלוקת, לפי הדיווחים, הוא שהאיטלקים מעוניינים לצרף את טבס בהשאלה, בעוד שסיטי מעדיפה למכור אותו. אלא שהספקולציות העלו לאחר מכן אפשרות שסיטי תשקול להחתים שחקן של מילאן, אולי את פאטו, אבל גליאני דוחה את האפשרות הזו מכל וכל.

"ישנה הצעה שנשלחה למנצ'סטר תמורת טבס", הסביר גליאני ל'מילאניוז'. "לא דיברנו על אפשרות שאחד השחקנים שלנו יגיע לסיטי או למועדון אחר. האוהדים שלנו יכולים להיות רגועים מכיוון שזו האמת". גליאני מודע לכך שסיטי לא מעוניינת להשאיל את השחקן, ומדגיש: "אנחנו מודעים לרצון של סיטי למכור את השחקן, אבל ההצעה שלנו היא לקבל את השחקן בהשאלה עם אופציה לרכוש אותו".

ובינתיים מי שקורא לטבס להצטרף למילאן ללא שהות הוא טיאגו סילבה, שאמר בנושא: "אם הוא רוצה לשחק במועדון גדול שרוצה לזכות בכל התארים הוא צריך לבוא אלינו. נקבל אותו בזרועות פתוחות והוא יכול לעשות את ההבדל. טבס הוא שחקן איכותי. כל קבוצה בעולם הייתה רוצה אותו, ואם מילאן תצליח להחתים אותו הוא יעשה אצלנו את ההבדל".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully