וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלזינגר וג'רבי סיימו במקום החמישי בטוקיו

השתיים שנאבקות על מקום בלונדון ניצחו בשני קרבות כל אחת, והפסידו ברבע הגמר. שלזינגר עדיין מובילה על ג'רבי בדירוג

אליס שלזינגר וירדן ג'רבי ממשיכות במאבק שלהן על הכרטיס ללונדון 2012, כששתיהן השתתפו הבוקר (שבת) בגרנד סלאם טוקיו, אבל לצערן הרב ההשתתפות שלהן (63 ק"ג) הסתיימה ללא מדליה ועם מקום חמישי לכל אחת מהן. משמעות הדבר היא ששלזינגר עדיין מובילה בדירוג העולמי על פני ג'רבי, כשכמובן רק אחת מהן תגיע לאולימפיאדה.

שלזינגר פתחה בצורה טובה את התחרות עם קרב מול טטיאנה קזניוק הרוסיה, וניצחה ביוקו בדרך לסיבוב השני. בשלב הבא המתינה לה רמילה יוסובובה האזרית, ושלזינגר ביצעה איפון 3:35 דקות בתוך הקרב, מה שזיכה אותה במקום ברבע הגמר. אלא שמול מיקי טנאקה היפנית, הישראלית הפסידה ביוקו וסיימה את דרכה בתחרות עם המקום החמישי.

גם ג'רבי צלחה רק שני קרבות. היא החלה עם ניצחון באיפון על קלאודיה ארנס הגרמניה, המשיכה עם ניצחון ביוקו על מונחזיה צדבסורן המונגולית, אבל בקרב שלה מול יושי אואנו מיפן היא נכנעה לאחר שלא הושגה הכרעה בקרב ובהארכה שבאה לאחר מכן, מה שהעביר את ההכרעה לשופטים שפסקו לזכותה של היפנית.

גם לסוסו פלאלשוילי לא ממש הלך (73 ק"ג). הישראלי התחיל את דרכו בתחרות בסיבוב השני, אבל הפסד לוולודימיר סורוקה האוקראיני והפסיד לו באיפון.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully