וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס הפתיעה את ולנסיה 1:2

העטלפים הוליכו עד הדקה ה-91, אך צמד מדהים של רובן קסטרו הנחיל להם הפסד כואב. לבנטה גברה על סביליה 0:1

למרות שהקלאסיקו מרכז כמובן את מרבית העניין בפתיחת המחזור ה-16 בלה ליגה הערב (שבת), שני משחקים התקיימו לפניו והוציאו את המחזור לדרך. שני המשחקים הם קרבות בין העיר ולנסיה לעיר סביליה, כשבעימות הראשון הייתה זו לבנטה הקטנה שניצחה 0:1 את סביליה וברחה לה במאבק על המקום הרביעי. במשחק השני קיבלנו דרמה גדולה, ובסופה הגדילה העיר סביליה את יתרונה כאשר בטיס חזרה מפיגור והדהימה את ולנסיה 1:2.

לבנטה - סביליה 0:1

אחרי החמישייה הכואבת בקאמפ נואו, לבנטה חזרה למגרשה הביתי ושם חזרה לחגוג לעיני אוהדיה. בשנה שעברה ניצחה סביליה פעמיים 1:4 את לבנטה והאריכה את הרצף מולה לתשעה ניצחונות, אך הפעם ידם של הצפרדעים הייתה על העליונה. סביליה הייתה עדיפה והגיעה ללא מעט מצבים, אך הגנת לבנטה עמדה בלחץ ואחד מאנשי החלק האחורי, הבלם נאנו, הכריע את המשחק כשכבש מקרוב בדקה ה-56, אחרי אי הבנה בין אלברו נגרדו לשוער שלו חאבי וראס. ניצחון בית שישי ללבנטה בשבעה משחקים והיא מגדילה את יתרונה על פני סביליה במקום הרביעי לחמש נקודות.

בטיס - ולנסיה 1:2

לאחר ההדחה הכואבת מליגת האלופות על ידי צ'לסי, ניתן כבר להגיד בפה מלא שמשהו בכלל לא טוב עובר על ולנסיה בימים האחרונים. עד הדקה ה-91 הוליכה האורחת משער עצמי של חוסה ראמירס בדקה ה-66, אלא שאז נכנסו הקבוצות לתוספת הזמן, ויצאו ממנה אחרות לגמרי. זה התחיל, כאמור, בדקה ה-91, כשרובן קסטרו נגח נפלא מקרוב וקבע 1:1, ונמשך בדקה ה-93, כאשר חואנמה מצא בכדור עומק גדול את קסטרו, והחלוץ הוותיק שנותר לבדו מול דייגו אלבס לא התבלבל, בעט חזק פנימה והעניק לקבוצתו ניצחון ענק. זהו ניצחון הליגה הראשון של בטיס בעשרת המשחקים האחרונים, שאולי יסיים סוף סוף את התקופה המסויטת שעברה על המועדון.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully