וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את וולבס

צמדים של נאני ו-ווין רוני סידרו לשדים האדומים ניצחון אחרי ההדחה מהצ'מפיונס. שער ענק לוואן פרסי ב-0:1 של ארסנל

שלושה ימים אחרי הדחתן הסנסציונית של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי מליגת האלופות, נפתח היום (שבת) המחזור ה-15 בפרמיירליג שספגה מכה קשה ליוקרה שלה באירופה, כשרק ארסנל דילגה בקלילות לשמינית הגמר בעוד שגם צ'לסי הקיזה דם כדי לעלות שלב.

השדים האדומים הצליחו להתאושש במשחק ביתי עם 1:4 קל במיוחד על וולבס, בעוד שהסיטיזנס יחכו עד יום שני למשחק המסקרן מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'. ליברפול ניצחה בקושי 0:1 את ק.פ.ר, וארסנל המתאוששת ניצחה באותה התוצאה את אברטון משער ענק של רובין ואן פרסי.

מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:4

השדים האדומים הצליחו לשכוח ולו ל-90 דקות את ההדחה המביכה מליגת האלופות עם ניצחון חד וחלק - הפעם הראשונה בה הם כובשים יותר משער אחד אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים ועוד מסיימים עם 1:4 על וולבס. ריו פרדיננד וג'וני אוואנס פתחו במרכז הההגנה אחרי החדשה הרעה מכיוונו של נמניה וידיץ' שגמר את העונה, החולייה הקדמית נראתה משומנת והניצחון היה קל. וולבס אמנם הגיעה במצב רוח טוב יחסית אחרי ניצחון תחתית חשוב על סנדרלנד, אבל לא ניצחה את יונייטד בחוץ מאז 1980 ולא הצליחה לתקן את הסטטיסטיקה הזו גם הפעם.

נאני כבש ראשון בדקה ה-17 אחרי פריצה לרוחב המגרש ובעיטה חזקה ושטוחה מחוץ לרחבה, ו-ווין רוני הכפיל בדקה ה-26 עם בעיטה שטוחה משלו מכ-18 מטרים. שער ליגה עשירי לחלוץ אבל הראשון מאז ה-18 בספטמבר. בדקה ה-47 הצליחה וולבס לצמק כשהגבהה של מאתיו ג'ארביס מצאה את סטיבן פלטשר, שנגח נהדר פנימה את ה-1:2. יונייטד לא ויתרה וכבשה בדקה ה-56 את השלישי כשמסירת רוחב של ולנסיה מצאה את נאני, שבעט פנימה את ה-1:3. החגיגה הושלמה בדקה ה-62 כשבישול נוסף של ולנסיה מצא את רוני, שכבש את השני שלו ואת ה-1:4.

ליברפול - ק.פ.ר 0:1

המייטי רדס הצליחו להתאושש מהר מההפסד 1:0 המאכזב לפולהאם ביום שני האחרון וחזרו לנצח, עם 0:1 לא מרשים במיוחד על קווינס פארק ריינג'רס החלשה. לואיס סוארס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-47 עם נגיחה לאחר הגבהה מצוינת של צ'רלי אדם, שמצאה את החלוץ האורוגוואי חופשי מאוד, יש יאמרו מדי, ברחבה. ליברפול עלתה זמנית למקום השישי עם 26 נקודות.

ארסנל - אברטון 0:1

רובין ואן פרסי כבר אמרנו? החלוץ ההולנדי הנהדר שוב כבש, הפעם את ה-15 שלו העונה, והוביל את התותחנים לניצחון הליגה השביעי בשמונת המשחקים האחרונים שלהם. ארסנל התקשתה, אבל הצליחה לרשום 0:1 יקר על אברטון בבית, שהעלה את ארסן ונגר למקום הרביעי, וזו הפעם הראשונה בה התותחנים נמצאים שם העונה. לפחות עד המשחק של צ'לסי ביום שני מול מנצ'סטר סיטי.

השער של ואן פרסי הגיע בדקה ה-70 כשמסירת עומק של אלכסנדר סונג המצוין מצאה את ההולנדי, שבעט באומנות מהאוויר לפינה הרחוקה וקבע 0:1 בשערו ה-33 מאז תחילת 2011 והוא רחוק כעת שלושה שערים בלבד מהשיא של אלן שירר. יוסי בניון לא שותף.

משחקים נוספים:

סוונסי - פולהאם 0:2
כבשו לסוונסי: סקוט סינקלייר (66), דניאל גרהאם (90)

ווסט ברומיץ' - וויגאן 2:1
כבשו לוויגאן: ויקטור מוזס (37), ג'ורדי גומס (פנדל, 67), כבש לוויגאן: סטיבן ריד (35)

נוריץ' - ניוקאסל 2:4
כבשו לנוריץ': ווסלי הולהאן (39), גרנט הולט (60 ו-82), סטיב מוריסון (63), כבש לניוקאסל: דמבה בה (47 ו-71)

בולטון - אסטון וילה 2:1
כבשו לאסטון וילה: מרק אולברייטון (33), סטיליאן פטרוב (39), כבש לבולטון: איבן קלאסניץ' (55)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully