וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן הביסה 1:4 את וולפסבורג

שערים של סוקראטיס, פיסארו, רוזנברג וארנאוטוביץ' החזירו את שאף לצמרת. גלדבאך הפסידה לאוגסבורג, נירנברג וכהן נוצחו

שני מחזורים בלבד נותרו עד לפגרת החורף בגרמניה והבונדסליגה כמרקחה, כשהצמרת לוהטת מתמיד. שאלקה, יריבתה של מכבי חיפה במחזור האחרון של הליגה האירופית ביום רביעי, פתחה את המחזור עם ניצחון חוץ חשוב 1:2 על הרטה ברלין ונצמדה זמנית לבאיירן מינכן בפסגה.

בשבת, מנשנגלדבאך השלישית הופתעה על ידי העולה החדשה אוגסבורג והפסידה לה 1:0. המבורג המתאוששת סיימה ב-0:0 מול מיינץ. נירנברג ואלמוג כהן (22 דקות) הפסידה 2:0 בבית להופנהיים, ורדר ברמן הביסה 1:4 את וולפסבורג. במשחק שנעל את היום סיימה לברקוזן ב-0:0 בחוץ מול האנובר.

הרטה ברלין - שאלקה 2:1

הרויאל בלוז נצמדו באופן זמני לבאיירן מינכן בפסגה ועבור המאמן הוב סטיבנס היה זה ניצחון יוקרתי על הקבוצה אותה אימן בין 2002 ל-2003. קלאס יאן הונטלאר חזר מפציעה, נראה חד ואחרי 19 דקות הרשית לאחר הרחקה רעה של הגנת הרטה. שער 14 העונה להולנדי שחולף על פני מריו גומז בראש טבלת המבקיעים. המארחים חזרו למשחק אחרי שש דקות כגוסטבו ראמוס נגח פנימה כדור קרן של רפאל. אלא ששתי דקות להפסקה בישל ראול לפיני הצעיר טימו פוקי את שערו השלישי העונה. שאלקה תגיע בשבוע הבא לישראל לפגוש את מכבי חיפה, במשחק שיקבע האם הירוקים ימשיכו לשלב הבא בליגה האירופית ולאלישע לוי יש בהחלט לא מעט סיבות לדאגה.

אוגסבורג - מנשנגלדבאך 0:1

משחק שני בו לוסיאן פאברה והקבוצה שלו נאלצים להסתדר ללא הכוכב הגדול שלהם מרקו רויס ופעם שנייה בה הם לא מצליחים לנצח. אם בשבוע שעבר עוד אפשר היה להבין את התיקו מול דורטמונד, אז הפעם מנשנגלדבאך אכזבה בענק כשהפסידה 1:0 לנועלת הטבלה אוגסבורג.

העולה החדשה כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-51 מבעיטה של יאן אינגוור קאלסן בראקר לאחר בישול של טוביאס וורנר. האורחת לא הצליחה לחזור למשחק וירדה מנוצחת בפעם הרביעית העונה.

ורדר ברמן - וולפסבורג 1:4

אף פעם לא משעמם במשחקים של שתי הקבוצות הללו. ורדר ברמן, שבמשחקיה נופלים העונה הכי הרבה שערים בבונדסליגה, רשמה עוד משחק מלא שערים כשהביסה 1:4 את וולפסבורג והתאוששה משתי תבוסות שספגה בחודש האחרון, 5:0 על ידי מנשנגלבאך ו-4:1 על ידי באיירן מינכן. הקבוצה של תומאס שאף נותרה במקום החמישי, אך שיפרה את מאזנה ל-29 נקודות, בעוד הזאבים כבר במקום ה-14.

המארחת כבשה את הראשון בדקה ה-18 כשהגבהה של כדור חופשי עברה את הראש של קלאודיו פיסארו, נהדפה על ידי דייגו בנאליו, אך סוקראטיס היה ראשון לכדור החוזר ובעט אותו מקרוב פנימה בדרך ל-0:1. השני הגיע בדקה ה-45 כשקלאודיו פיסארו פרץ מאגף שמאל למרכז ובעט נהדר פנימה את ה-0:2. השלישי הגיע בדקה ה-55 כשבישול של פיליפ ברגפרדה נגמר בבעיטה של מרקוס רוזנברג פנימה וזה 0:3 החגיגה נמשכה בדקה ה-71, כשמרקו ארנאוטוביץ' חגג הפעם לאחר בישול של פיסארו. מרסל שייפר צימק בדקה ה-86.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משחקים נוספים:

האנובר - לברקוזן 0:0

מיינץ - המבורג 0:0

קלן - פרייבורג 0:4
כבשו לקלן: כריסטיאן קלמנס (20 ו-66), לוקאס פודולסקי (60 ו-74).

נירנברג - הופנהיים 2:0
כבש להופנהיים: ודאד איבישביץ' (40 ו-56), מרווין קומפר הורחק (90), נירנברג: טימותי צ'נדלר הורחק (43).

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully