וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "יש לנו את הצרות שלנו"

8.12.2011 / 12:10

מאמן בית"ר ירושלים מקפיד לא להתעסק במשבר של בני יהודה לקראת ראשון. ברוכיאן לא ישחק, אריאל הרוש צפוי לחזור להרכב

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד בני יהודה בבלומפילד. מאמן הקבוצה יובל נעים הקפיד שלא להתמקד ביריבה בשלב הזה: "אנחנו צריכים להסתכל קודם כל על עצמנו. צריכים להיראות הרבה יותר טוב, מאוד מסודרים וטקטיים. חשוב שנכבוש במצבים שנגיע במשחק הזה, בניגוד למה שקרה לנו במשחקים קודמים ובגלל זה לא הבאנו נקודות. זו תקופה לא קלה ואנחנו מודאגים, אך מאוד חזקים ומאמינים בקבוצה ומאמינים שבהמשך יהיה יותר טוב".

על מצבה הקשה של בני יהודה אמר נעים: "ברור שהם יעשו הכל כדי לצאת מזה, אבל אנחנו לא צריכים לחשוב עליה, אלא רק על עצמנו ועל איך לעשות תוצאה טובה ולהתקדם קדימה. יש לנו את הצרות שלנו".

על החלק הקדמי האנמי של הקבוצה, שהבקיע עד עתה 10 שערים בלבד, אמר המאמן: "יש בעיה עם ההתקפה והבקעת השערים, ולמעשה הבקענו אולי הכי מעט בליגה. אם היינו כובשים כמו שצריך היינו היום במצב אחר. הגענו למצב שגם במשחקים שאנחנו סופגים שער אחד אנחנו מפסידים. אני בטוח שכשנצרף שחקן דברים ייראו אחרת".

על העובדה כי ביקש אתמול מהשחקנים לשמור על חדר ההלבשה והאם הוא חושש שמה שקורה בקבוצות אחרות עשוי לקרות גם אצלו אמר המאמן: "אין שום סיכוי. אתם באים לאימונים ורואים את החיוך והשמחה ותמיד זה הדבר הראשון אצלי בכל קבוצה שהייתי. יש לנו חדר הלבשה מצויין אבל ברור שכאשר המצב המקצועי לא טוב אז שחקנים עם הראש למטה וההרגשה היא לא טובה, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה מחדר ההלבשה שלנו".

על סטיבן כהן, שיועמד לוועדת משמעת פנימית כיוון שטס לצרפת ללא אישור, אמר נעים: "ברור שנפגעתי מסטיבן כי הוא ביקש להשתחרר לחו"ל חודש לפני ואישרנו לו. אם הוא היה מבקש היינו מאשרים לו. אבל חשוב לנו מאוד קודם כל ההצלחה של בית"ר והתוצאות וכרגע אנחנו שמים את הדברים בצד".

אבירם ברוכיאן לא התאמן היום והוא לא צפוי לשחק ביום ראשון. סטיבן כהן עדיין מתורגל עם ההרכב השני עקב הפרת המשמעת ואינו צפוי לפתוח, כאשר בנוסף אליהם גם ברק משה איתו תיכנן נעים לפתוח לא חוזר בשלב זה להתאמן עד שלא יביא אישור מקרדיולוג בעקבות התעלפותו באימון שלשום.

אגב, מי שתורגל בקישור ליד קובי מויאל ודן איינבינדר היה אביתר ברוכיאן. אריאל הרוש צפוי לחזור לשער הקבוצה. מי שחזרו להתאמן היום עם הקבוצה הם אלי דסה ואופיר קריאף ששהו עם הנבחרת הצעירה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully