וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקניו: "תשמרו על חדר ההלבשה"

7.12.2011 / 13:07

מאמן בית"ר ירושלים הזהיר את שחקניו: "הכי קל ללכלך בתקופות כאלה". סטיבן כהן תורגל עם ההרכב השני, וצפוי לחזור לסגל

בית"ר ירושלים מתכוננת לקרב התחתית המאוד משמעותי ביום ראשון נגד בני יהודה בבלומפילד. מאמן הקבוצה יובל נעים אסף את שחקניו על כר הדשא היום (רביעי) ואמר להם: "אנחנו בתקופה לא טובה ולא משיגים נקודות, אבל דווקא בתקופה כזו אני מצפה מכם שתשמרו על חדר ההלבשה, על החברים שלכם ולא תלכלכו. יהיו מי שיחפשו לעשות בלאגן כשאנחנו במצב לא טוב אבל זאת התקופה שצריכים להיות חזקים, לשמור אחד על השני וביחד לצאת מזה. בית"ר זה מועדון חזק שיצא ממשברים וייצא גם מהמצב הזה".

מי שלא תורגל היום עם ההרכב הראשון הוא סטיבן כהן, שכזכור הושעה מהאימון אתמול וצפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית של המועדון ביום שישי עקב העובדה שטס לצרפת ללא אישור המועדון. העובדה שכהן התנצל בפני נעים והיום חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי שנשלח אתמול לריצה מסביב למגרש גורמת כנראה לכך שהשחקן ייקנס אך צפוי לפחות להיות בסגל הקבוצה ביום ראשון הקרוב בבלומפילד.

מי שלא התאמן עם הקבוצה הוא ברק משה, שכזכור איבד אתמול את ההכרה ופונה לבית החולים שערי צדק, שם התברר כי סבל מהתייבשות. משה יעבור מספר בדיקות כדי לאשר את מצב בריאותו, ובמידה ויהיה כשיר הוא צפוי לפתוח בקישור האחורי של הקבוצה יחד עם קובי מויאל ודן איינבינדר. אבירם ברוכיאן לא התאמן גם היום והסיכויים שיפתח ביום ראשון נמוכים מאוד, כאשר יחד עם הוצאתו הצפויה של סטיבן כהן ממהרכב, יובל נעים נמצא בבעיה קשה. באימון היום תורגלו אופיר עמרם ושי חדד מאחורי עמית בן שושן ולפחות אחד מהשניים צפוי לפתוח ביום ראשון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully