וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן הושעה מאימון הבוקר

6.12.2011 / 9:33

הקשר לא הורשה להתאמן מכיוון שטס לצרפת ללא אישור של נעים. יעמוד לדין פנימי. ברק משה התעלף ופונה לבית החולים

קשר בית"ר ירושלים סטיבן כהן לא הורשה היום (שלישי) ליטול חלק באימון בהחלטה של המאמן יובל נעים. הסיבה: השחקן טס לצרפת ללא אישור לאחר ששוחרר מאימון השחרור של יום ראשון בטענה לאירוע משפחתי. כהן הסביר לנעים כי אכן היה באירוע משפחתי ולאחר מכן טס לצרפת שכן היה זה היום החופשי של בית"ר. נעים כעס על השחקן כיוון שדרש ממנו להשלים את אימון השחרור ולא שמע ממנו על הטיסה, מה גם שהיה מאשר לו אותה אם רק היה מבקש. כהן התנצל והסביר שהיה חייב לטוס עקב בעיה משפחתית, אך השחקן עדיין יועמד לדין משמעתי על כך שלא עדכן את נעים. היו"ר איציק קורנפיין יחליט על עונשו ונראה שהקשר צפוי לקנס. ייתכן אף כי כהן יהיה על הספסל או מחוץ לסגל במשחק נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב.

כהן נפגע מאוד מהעובדה שנעים השעה אותו ובמועדון החליטו לא לדרדר את המצב מכיוון שברצונם להמשיך לראות את כהן במועדון. לפיכך החליט קורנפיין כי הקשר ישוב לאימוני הקבוצה כבר באימון הערב ויעמוד בימים הקרובים בפני ועדת משמעת פנימית.

בתוך כך, הקבוצה שבה הבוקר להתאמן לקראת משחק הליגה הקרוב. אירוע מפחיד התרחש במהלך האימון כאשר הקשר הצעיר ברק משה איבד לפתע את ההכרה ונפל אל כר הדשא. משה התעורר מיד, אבל בקבוצה לא לקחו סיכון והוא פונה לבית החולים שערי צדק. משה סובל מהתייבשות, קיבל עירוי נוזלים והוא ישוב להתאמן ביומיים הקרובים.

לקראת בני יהודה, השוער אריאל הרוש צפוי לחזור לשער לאחר היעדרות בת חודש כאשר גם הקשר דן איינבינדר יפתח מול הזהובים לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. בבית"ר עדיין מאמינים שארקדי גאידמק יגייס תקציב לרכש בחודש ינואר והקבוצה תוכל להתחזק. במידה ויעשה זאת, אחד השחקנים שעשויים להגיע הוא טודור טימונוב הבולגרי (25). בנוסף לטימונוב, מעוניין נעים לבחון גם את אלואיסיו הברזילאי ולפני כן לצרף את ליאונרדו פאסוס שמתאמן עם הקבוצה.

בית"ר ירושלים: טודור טימונוב הבולגרי מועמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully