וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "מכבי תל אביב צריכה מישהו שירים אותה"

8.12.2011 / 11:31

הגארד דרוך לקרב מול ריאל מדריד (21:45, ערוץ 10) ואומר: "אני עדיין בתהליך למידה. אתרום איפה שאהיה צריך"

שבוע אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד, תעלה הערב (חמישי) מכבי תל אביב למשחק היורוליג הראשון שלה ללא ג'ורדן פארמר כשתתארח אצל ריאל מדריד למאבק ישיר על המקום הראשון בבית ג'.

הצהובים עדיין מודאגים מפציעתו של סופוקליס שחורציאניטיס, שסובל מכאבים בברכו ועובר טיפולים על מנת להיות כשיר למשחק.

קית' לנגפורד, שכיכב מול הפועל חולון עם 21 נקודות במשחק הליגה האחרון, אמר לקראת הערב: "זה משחק שאנחנו צריכים להיאבק ולהילחם עליו, במיוחד לאחר ההפסד בשבוע שבעבר. יהיה מעניין כי עכשיו שהשביתה הסתיימה יש שינויים בסגל של מדריד וגם אצלנו".

על היכולת שהציג מול חולון אמר לנגפורד: "הייתי צריך לשפר קצת דברים, להתעלות ולעשות את מה שצריך. בכל משחק אני צריך להיות טוב, ללמוד את המהלכים ולהראות עקביות. אני מצפה מעצמי להראות את היכולות שהצגתי מול חולון בכל משחק, אבל אני עדיין בתהליך למידה. היה נחמד להצטיין, אבל יותר חשוב שאתרום לקבוצה במה שהיא צריכה - ומה שהיא צריכה כעת הוא מישהו שירים אותה".

לגבי התאקלמותו בקבוצה אמר לנגפורד: "אי אפשר לרמות בעבודה, אי אפשר לא לעבוד ופשוט לקפוץ לפרקט ולקוות להוציא תפוקה. עבר חודש מאז שאני כאן, הגעתי לאחר שהעונה התחילה, אני מנסה לעשות את העבודה שלי, אני רוצה לעזור לקבוצה ולקבל לאט לאט את הביטחון".

על צירופו האפשרי של גארד נוסף לסגל אמר לנגפורד: "אני חושב שאני צריך להיות עצמי, אני משחק את התפקיד שלי ומה שצריך. אני לא פוחד להיכשל, כל עוד אנסה לתת את הכי טוב ואדע שאני מנסה לתת את הכי טוב שאפשר, גם אם אחמיץ קליעות אנסה לעשות את הכי טוב, אני אשמור על ביטחון ואשאר חיובי".

ומה לגבי הלו"ז הצפוף של הקבוצה? "חלק מלהיות שחקן מקצועני הוא לבוא באנרגיות גבוהות לכל משחק", אמר לנגפורד. "צריך לשמור על קצב, יש בחורים שכל אחד בקצב אחר אבל צריך להיות ביחד , להראות אחריות במשחק ובאיך שמגיעים למשחק".

הפסד במדריד יגמור למכבי ת"א את העונה?

דייויד בלו: "זה יהיה שונה לגמרי מהמשחק הראשון"

הכירו את ג'ייסי קארול, הכוכב החודש של ריאל מדריד

עוד ביורוליג הערב: קאחה לבוראל מול אולימפיאקוס

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully