וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפני: "לא העפלנו עדיין כי אנחנו בבית הקשה ביותר"

בלם מנצ'סטר סיטי לא מרים ידיים לפני באיירן (21:45, 5, 5HD): "יש לנו ניסיון במפעל כבודדים, הם יעלו בהרכב חזק"

מנצ'סטר סיטי מגיעה לרגע האמת שלה בעונה האירופית, שאולי תסתיים הערב (רביעי). שחקניו של רוברטו מאנצ'יני יארחו בסיטי אוף מנצ'סטר את באיירן מינכן שכבר העפילה לשמינית הגמר (21:45, ספורט 5, 5HD). כדי לעלות סיטי זקוקה לניצחון על באיירן מינכן ולאיבוד נקודות של נאפולי, או לחילופין לתיקו נגד באיירן ולהפסד של האיטלקים.

סיטי, שנראית מצוין בליגה ומקדימה בחמש נקודות את מנצ'סטר יונייטד, הגיעה לקמפיין הראשון שלה בליגת האלופות, אבל לא מן הנמנע שהיא לא תמשיך לשלב הנוקאאוט. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס לכך וינסנט קומפני, שהסביר: "יש לנו ניסיון במפעל, אולי לא כמועדון, אבל מבחינה אישית יש לנו מספיק ניסיון בליגת האלופות".

קומפני גם הסביר מדוע סיטי נקלעה למצב הזה שבו היא עשויה לנשור, ואמר: "הסיבה היחידה שלא העפלנו עדיין היא מכיוון שאנחנו משחקים בבית הקשה ביותר. אני בטוח שלא משנה מה יקרה, עדיין נשחק הרבה זמן באירופה, ואני רק מקווה שזה יהיה בליגת האלופות". קומפני מרמז לכך שהפסד כמובן ישלח את הסיטיזנס לליגה האירופית.

על המשחק עצמו אמר הבלם הבלגי: "אני מאמין שבאיירן תעלה בהרכב חזק. זה אחד המאפיינים של הקבוצות הללו. הן תמיד רוצות לנצח. אני לא מדמיין מצב שהם יגיעו לכאן וירצו להפסיד. אם זה מה שיקרה, אנחנו נשמח, אבל אני אהיה מופתע. אני חושב שהם קבוצה נהדרת, אבל אני לגמרי חושב שיש לנו מה להראות במפעל".

מאנצ’יני: ”אם נעלה, זו תהיה בעיה לקבוצות האחרות”

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully