וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: למרות השביתה, משחקי המחזור יתקיימו כרגיל

משחקי המחזור יתקיימו ללא השופטים הבכירים ששובתים. במוקד: מכבי ראשל"צ מול מ.כ. חולון, ואס"א מול הפועל ראשל"צ

למרות ההכרזה מצד שופטי ליגת העל בכדוריד על שביתה עד שלא ייחתם איתם הסכם קיבוצי, באיגוד הכדוריד ממשיכים להיערך כרגיל למחזור משחקי סוף השבוע, והבהירו כי גם אם השופטים המקומיים לא יחזרו בהם מהשביתה שפתחו, המשחקים יתקיימו כסדרם. באיגוד טוענים כי האיגוד הגיע עם השופטים להסדר והסכים לשדרג משמעותית את תנאי השכר שלהם.

המחזור השמיני ייפתח כבר ביום חמישי במשחק שבו תארח מכבי ראשון לציון את מ.כ חולון. ביום שישי ייערך המשחק המרכזי בין שתי קבוצות ששומרות על מאזן ניצחונות מושלם מאז פתיחת העונה, כאשר אס"א תל אביב תארח באולם האוניברסיטה את הפועל ראשון לציון. בעונה שעברה היו בין הקבוצות משחקים דרמטיים, וחמישה מהם הסתיימו בשיוויון משערים שהובקעו בשניות האחרונות.

עוד ביום שישי: קרב תחתית בין א.כ נס ציונה למכבי קרית מוצקין, ומשחק שבו תארח מכבי תל אביב את עירוני רחובות. יתר משחקי המחזור השמיני הוזזו לשבת, ובהם תארח הפועל אשדוד את א.ס סביון, ובני הרצליה בדרבי שרוני את רמת השרון. ביום שני ושלישי יתקיימו משחקי השלמה, בעקבות השתתופתן של הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה: מכבי תל אביב תארח את אס"א תל אביב לדרבי מרתק בהדר יוסף, במרכזו יעמוד איציק חליפי, שחקן העונה שעברה בליגת העל, שחצה את האיילון לאחר שמונה שנים במדי אס"א. קרית מוצקין תארח את מכבי ראשון לציון. בשלישי יושלם המשחק בין בני הרצליה לרחובות.

איגוד הכדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully