וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסלן ברנט דארבי מת בגיל 30

7.12.2011 / 10:33

הגארד שכיכב באוהיו סטייט, ורשם שמונה משחקים במכבי ראשל"צ ב-2004, הלך לעולמו בשל סיבוך שנבע מקריש דם

שחקנה לשעבר של מכבי ראשון לציון, ברנט דארבי, מת הלילה (שלישי) בבית חולים בדטרויט בגיל 30. על פי דיווחים, דארבי סבל מסיבוכים שנבעו מקרישי דם ברגלו ולבסוף נפטר. "זה יוצר עצב גדול בליבי", אמר חברו לשעבר באוהיו סטייט ג'י ג'יי סלינג'ר, "ברנט היה מסוג השחקנים שתמיד היית רוצה להיות לידו, מי שמוסיף לכל אירוע. הוא יחסר לנו".

מייקל רד, גם הוא בוגר אוהיו סטייט, הוסיף: "אני שבור בגלל החדשות. המורשת של ברנט תהיה שהוא ייזכר כשחקן גדול לצד זה שהוא היה כבן אדם גדול. אני מרגיש נורא בשביל המשפחה שלו. תמיד היה כיף לידו, והוא יחסר לנו".

דארבי, יליד דטרויט, שיחק ארבע עונות באוהיו סטייט, כשבעונתו האחרונה רושם 18.3 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים. הוא דורג בסוף הקריירה שלו במקום ה-20 בקלעי כל הזמנים של אוהיו סטייט ובשוויון במקום הראשון עם סקוני פן על כמות השלשות. בעונת 2003/4 יצא לאירופה, חתם בשרניצ'קי הפולנית, שיחק בה ארבעה משחקים, אך עבר במהלך העונה למכבי ראשון לציון, בה שיחק שמונה משחקים ורשם 14.1 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממוצע. את העונה סיים בקוז'לין הפולנית.

לאחר העונה בישראל יצא דארבי לאיטליה בה שיחק ארבע עונות בליגה השנייה במדי קבוצות טראפאני, פררה, ססארי ופיסטויה, ובתווך הספיק לעלות פעמיים לליגה הראשונה, כששיחק בעונת 2006/7 במדי אבלינו ומאמצע עונת 2008/9 במדי קאזרטה. את עונתו האחרונה, עונת 2009/10 פתח במדי לימוז', בליגה הצרפתית השנייה, וסיים בליגה השנייה באיטליה במדי ונציה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully