וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט: לי קורזיץ ממשיכה להוביל

הגולשת הצטיינה ביום השלישי וסיימה במקומות 2, 1 ו-1 את שלושת השיוטים. דוידוביץ' עשירית. קליגר וסלע ירדו למקום ה-12

אחרי שמזג האוויר הסוער באוסטרליה מנע מהשייטים לצאת למים בפרת', התקיימו היום (רביעי) השיוטים הבאים בסדרה, כששתי שייטות הניל פרייד לי קורזיץ ומעיין דוידוביץ' חוו יום מצוין והשיגו תוצאות טובות. קורזיץ, סגנית אלופת אירופה הנוכחית ואלופת העולם לשעבר, שסיימה ראשונה ורביעית את שני השיוטים הראשונים, הגיעה למקום השני בשיוט השלישי, ובשני השיוטים הבאים היא סיימה במקומות הראשונים. כעת יש לקורזיץ מקבץ נהדר וחמש נקודות שליליות בלבד, כשהיא שומרת על המקום הראשון ומקדימה בשלוש נקודות את בריוני שואו הבריטית.

אחרי דחיית השיוטים אתמול בגלל סופות ברקים, היה יום רגוע יחסית בפרת', עם רוחות של בין 13 ל-18 קשר שהיו יותר חזקות מיום התחרויות הראשון והן היו אידיאליות עבור קורזיץ. גם מעין דוידוביץ' ביצעה שיוטים טובים. כזכור, את שני השיוטים הראשונים היא סיימה במקומות 9 ו-12, אבל הלילה הוא סיימה חמישית את השיוט השלישי, בשיוט הרביעי היא ניצחה (השתיים התחרו בשתי קבוצות שונות), ובשיוט החמישי היא הגיעה למקום השביעי, מה שמציב אותה במקום העשירי עם 22נקודות שליליות.

צמד שייטי ה-470 לגברים גידי קליגר וערן סלע מעט איכזבו היום בשלושת השיוטים הבאים בסדרה, והם נמצאים כרגע במקום ה-12 הכללי ובמרחק של 21 נקודות מהצמדים האוסטרלי והבריטי המובילים. קליגר וסלע סיימו במקום התשיעי את השיוט השלישי, במקום ה-11 את השיוט הרביעי ובמקום השלישי בשיוט החמישי. בדגם הלייזר נופר אדלמן סיימה במקומות 28, 22 ו-22 בשלושת השיוטים האחרונים שלה, מה שמרחיק אותה משמעותית מהפסגה כשהיא ניצבת רק במקום ה-50.

דווקא הבוקר לא הגיעה הסכנה מכיוון השמיים אלא מכיוון המים. דייג מקצועי הודיע בבהילות לועדת התחרות כי במימי האתר מסתובב כריש ענק מימדים ו-ועדת התחרות הכריזה על "כוננות כריש". מסוק הועלה לפטרל מהאוויר וסירות הצלה הוקפצו לכל המסלולים ונשארו שם בכוננות עד תום השיוטים על מנת לוודא שלכל השייטים שלום.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully