וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: 10 נקודות להלפרין בניצחון סנט פטרסבורג

הישראלי הוסיף גם 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ב-60:72 על באיירן מינכן בגרמניה. הפסדים לקצורין, שיבק ויגנזבורג

מלבד הפסדה של הפועל ירושלים הערב (שלישי) מול גראבלין, נערכו עוד כמה משחקים ביורוקאפ. יותם הלפרין וספרטק סנט פטרסבורג השיגו ניצחון חוץ מרשים 60:72 על באיירן מינכן. הרוסים פתחו נהדר, עצרו את המארחים על 10 נקודות בלבד ברבע הראשון בדרך ליתרון 11 בהפסקה. באיירן חזרה ברבע השלישית, אבל הלפרין וחבריו עצרו את המארחים על 11 נקודות בלבד ברבע האחרון בדרך לניצחון. ויקטור קיירו ולוקאס מאברוקפלאידיס הוליכו את קלעי הרוסים עם 13 נקודות כל אחד, יותם הלפרין היה מצויים עם 10 נקודות (3 מ-8 לשלוש), 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

לאחר שהשיגה ניצחון נאה על פרוקום גידיניה בליגת ה-VTB, חזרה הערב נימברוק של ננו גינזבורג למסלול ההפסדים כשנכנעה בבית 83:80 בידי רודופיס הליטאית. קבוצתו של גינזבורג דווקא הוליכה בפתיחה, אבל הליטאים נטלו את היתרון והוליכו ב-6 במחצית. נימברוק ניסתה לחזור, אבל האורחים רק הגדילו את הפער, ובדקות הסיום הצליחו המארחים רק לצמק מעט בדרך להפסד. ג'ינטאראס קאציוליס הוליך את המנצחים עם 19, פטר בנדה קלע 24 לנימברוק.

גם למאמן ישראלי נוסף, מולי קצורין לא היה ערב מוצלח במיוחד. קבוצתו, פרנקפורט שמקרטעת בליגה הגרמנית הפסידה בבית ללוקומוטיב קובאן 69:58. הגרמנים נראו נורא ברבע הראשון עם 11 נקודות בלבד, אבל התעוררו וירדו ביתרון 4 במחצית. אלא שאז שוב קפאו שחקניו של קצורין, נתקעו על 10 נקודות ברבע השלישי ואיפשרו לאורחים לעלות ליתרון דו ספרתי ולשייט לניצחון. עלי טראורה הוליך את קלעי לוקומוטיב עם 18, ג'ימי מקיני קלע 13 למפסידים.

וכדי להבהיר סופית שזה לא הלילה של המאמנים הישראלים, הגיע גם אריק שיבק ונחל גם הוא הפסד, כשקבוצתו מונס נכנעה בחוץ לבודצ'נוסט 78:85. הבלגים דווקא פתחו טוב וכבר הוליכו בפער דו ספרתי במחצית הראשונה, אבל רבע האחרון שבו נתקעה מונס על 12 נקודות בלבד איפשר למארחים לחזור ולזכות בניצחון. ניקולה ווצ'ביץ' הוליך את קלעי בודצ'נוסט עם 22, סלוטר קלע 23 למונס.

* גל מקל לא שותף בניצחונה של בנטון טרוויזו 68:82 על צדביטה זאגרב.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully