וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את רמת השרון

הצהובים שהפסידו במערכה הראשונה רשמו את ניצחונם השמיני העונה. חדרה גברה על ירושלים, הוד השרון איבדה נקודה

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) למאזן של 1-8 בליגת הכדורעף, אותה היא ממשיכה להוביל בתום המחזור התשיעי. במשחק המרכזי של הערב גברה המעפיל חדרה 1:3 על הפועל ירושלים. השניה הפועל מטה אשר הייתה חופשית הפעם.

המעפיל חדרה - הפועל ירושלים 1:3

המשחק נפתח כשהפועל ירושלים שולטת במערכה הראשונה ושומרת על יתרון 4 נקודות לאורך הדרך. הנתון המדהים היה 11 טעויות למעפיל וירושלים לא הצליחה לנצל זאת ליתרון. למרות הפיגור, הקבוצה של יניב בר נצר ביצעה מהפך 19:20 כשאלכס ניקישין ואולג סטבניצ'וק (5 נק' כ"א) מוציאים לפועל, רביב שחר עם מקל המנצח וניצחון 24:26 למקומיים כשבירושלים ג'קי גפט מקבל מעט מדי כדורים. ירושלים ספגה נאום של אוריה כהן בין המערכות ופתחה בזון את המערכה השנייה עם מכות פתיחה מדויקות של ולדימיר ורטלקו (4 אסים) ומשם, לא התקשתה לברוח ליתרון 11:17 כשליאור כהן מנהל היטב את המערכה לניצחון 17:25 ושיוויון 1:1. כמו הראשונה כך גם השלישית הייתה צמודה. המעפיל חדרה צמצמה נזקים מטעויות ודווקא ירושלים הייתה זו שחילקה מתנות. ג'קי גפט (13 נק' 52%) נחלש וכך ההתקפה של הירושלמים. בצד השני סטבניצ'וק שהיה בינוני בהגנה ובקבלה הפציץ בהתקפה 29 נק' (68%) שלא נתנו סיכוי לאורחים והמעפיל עלתה ליתרון 1:2 עם 23:25 במערכה. התקווה של ירושלים הגיעה מקיקה סטורוצ'וק שהדביק כדורים לקרקע (15 נק') במרכז הרשת ונתן יתרון ברור לירושלים בחסימה, אבל ההתקפה נחלשה (51%) והמעפיל נלחמה על כל כדור עד לניצחון 22:25 כשהיא רושמת ניצחון 1:3, שני העונה על העולה החדשה. בסיום אמר יניב בר נצר מאמן המעפיל חדרה: "אנחנו לא חושבים כרגע על המקומות 6-1 אני בסך הכל רוצה להישאר בליגה". גם המאמן המנוצח אוריה כהן העדיף את הקו הריאלי: "נעבוד קשה בכדי להבטיח את מקומנו בליגה בסיום העונה". רביב שחר נבחרת לשחקן המצטיין של ערוץ הספורט, ואכן מגיע למוסר בן ה 42 שמוכיח שזה לא עניין של גיל. הכישרון, השקט והיכולת לקבל את ההחלטות הנכונות הופכות את שחר לשחקן המשפיע ביותר בקבוצה.

א.ס רמת השרון - מכבי תל אביב 3:1

מכבי "קסאנדו" תל אביב יצאה לרמת השרון ואיבדה את המערכה הראשונה לא.ס. "ארזים" המקומית, מה שלא מנע ניצחון שביעי ברציפות מהחניכים של זהר בר נצר שהעלו את חשבונם ל 23 נק' במקום הראשון לאחר ה 1:3 (28:26, 17:25, 13:25, 17:25). לרמת השרון נגמר האוויר לאחר מערכת פתיחה דרמטית שבה, הכל דפק כמו שעון לחניכים של אורי שפירא. אבל בסיומו של ערב מכבי הייתה טובה יותר עם הופעת בכורה מרשימה של מרסלו סאקי הברזילאי שהצטרף בשבוע שעבר וסיים עם 17 נק', 11 מהן בהתקפה יחד עם 4 קיל בלוק ושני אסים. שון פייגה צירף 15 נק', 14 מהן בהתקפה ומישה ויסוצקי שהוסט לאופסטר הוסיף 15 עם 62% בהתקפה. מאמן מכבי תל אביב זהר בר נצר אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "רמת השרון שיחקה טוב במערכה הראשונה ואנחנו נכנסו למשחק קצת באיחור אבל חשוב שניצחנו". בר נצר היה מרוצה מההופעה של הברזילאי בן ה-38: "כמות הנקודות בהתקפה פחות חשובה לי, הוא שחקן שמחבר את הקבוצה ומשפיע מאוד על המשחק. מדובר באדם חיובי ובשחקן שמבין כדורעף ותורם רבות לקבוצה". דמיטרי נאדופטה בלט ברמה"ש עם 16 נק', אלי אפרתי הוסיף למאזנו העונתי 13 נק'. מכבי ניצלה את איבוד המערכות של הוד השוןר בנווה שאנן בכדי לפתוח פער נקודה מהמקום השני. ביום שישי תארח מכבי ת"א את הפועל מטה אשר/עכו לקרב גדול על המקום הראשון. נכון לעכשיו, האדומים הם היחידים שהנחילו הפסד העונה לאלופה.

מ.כ נווה שאנן חיפה - מכבי הוד השרון 3:2

הפתעה כמעט ונרשמה הערב כשמ.כ. נווה שאנן/חיפה אירחה את מכבי "מוסינזון" הוד השרון ונוצחה רק בתום מערכה חמישית 3:2 (25:18, 25:15, 21:25, 19:25, 15:12) כשהיא מוחקת פיגור שתי מערכות בפתיחת המשחק. הוד השרון איבדה נקודה חשובה במאבק על המקום הראשון.


הפועל כפר סבא - אליצור כרמיאל 1:3

(20:25, 18:25, 25:23, 21:25) הסגל של שגיא ברעם סובל מפציעות ומאור נוטקביץ' עדיין חסר ואפילו מחליפו נתי אוחנה נפצע אמש באימון ולא היה כשיר במאת האחוזים. תוסיפו למסדר הפצועים את המוסר עדי גורן והמנחית גיא בן גל שאמנם נמצאים על הפרקט, אבל בשורה התחתונה לכפר סבא יש בעיה והיא הופכת להיות הצלע החלשה במרובע הצמרת.

משחקי המחזור ה 11 ייערכו בסוף השבוע הקרוב. ביום שישי תארח מכבי תל אביב את הפועל מטה אשר/עכו (הדר יוסף, 13:00). בשבת, מכבי "מוסינזון" הוד השרון תפגוש את א.ס. "ארזים" רמת השרון (מוסינזון, 18:00), הפועל ירושלים תארח את מ.כ. נווה שאנן/חיפה (חוות הנוער, 20:00) ובאותה שעה אליצור כרמיאל תשחק מול המעפיל חדרה (מגדים).

מחר (רביעי) תארח קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא את סליידרכט ההולנדית בגומלין הסיבוב השני המוקדם בגביע האתגר האירופי. המשחק ייפתח בשעה 19:00 וישודר בספורט 5+, כ"ס נוצחה 3:0 במפגש הראשון. מ.כ. נווה שאנן תשחק בקליידרכט אצל אסטריקס שניצחה לפני שבוע בחיפה 0:3.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully