וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דניאל עלה להפועל חולון בהיטל של 7,500 שקלים

6.12.2011 / 16:48

שחקנה של הפועל חולון התעמת פיזית עם אוהד מהיציע בתום משחק ההפסד למכבי תל אביב. במנהלת ראו זאת בחומרה

מנהלת הליגה החליטה להטיל היטל בסך 7,500 שקלים על הפועל חולון בעקבות התנהגותו של שחקנה שון דניאל, במשחק נגד מכבי תל אביב. מהמנהלת נמסר כי בדו"ח של משקיף המשחק יצחק רמות וגם לאחר צפייה בקלטת המשחק נראה דניאל מתעמת פיזית עם צופה מהיציע וזאת אחרי זריקת חפץ כהה בתום המשחק.

בהודעה של המנהלת נכתב: "המנהלת רואה בחומרה רבה כל פעילות בלתי ספורטיבית במהלך המשחק, לפניו ואחריו. המנהלת מגנה כל תופעה אלימה או התנהגות בלתי ספורטיבית בכלל ובענף הכדורסל בפרט. המנהלת דוגלת בדוגמא אישית, ספורטיבית וציבורית של כל שחקני ליגת לוטו. לאור האמור לעיל החליטה המנהלת להטיל היטל בסך של 7,500 על מועדון הפועל יונט חולון לאור העובדה שמדובר במקרה ראשון מסוגו, והמנהלת מצפה כי המועדון יעביר את המסר לשחקן עצמו".

מהפועל חולון נמסר בתגובה להיטל: "המועדון מגנה כל תופעה של אלימות. שון דניאל היה צריך להתעלות ולהתעלם מהפרובוקציה החמורה מצדו של אותו אוהד מכבי תל אביב, פרובוקציה שכללה דברי נאצה ומעשים שהנייר אינו סובלם. כשחקן צעיר מבין דניאל את משמעות תגובתו. הוא ילמד להבא להפריד בין היציע למגרש. בהמשך יוחלט בין כתלי המועדון כיצד לנהוג עם השחקן".

מכבי תל אביב ניצחה 74:85 את הפועל חולון

  • עוד באותו נושא:
  • שון דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully