וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגסטון: "מהרגע הראשון לא הייתי מרוצה בישראל"

הקשר מסביר למה עזב את הפועל באר שבע, חותך את הרמה בליגה בישראל ומספר: "כמעט בכל משחק נבחרתי למצטיין"

לאריה קינגסטון שוחרר לאחרונה מהפועל באר שבע ואין לו שום געגועים לישראל. בראיון לתקשורת הסקוטית דיבר הקשר הגנאי על המצב הביטחוני בארץ: "חתמתי לשנתיים, אבל לא היב בטוח שם. היו שם פצצות וטילים כי העיר קרובה לרצועת עזה. זה היה מסוכן עבורי ועבור משפחתי ולכן ביקשתי מהם לבטל לי את החוזה וחזרתי לגאנה. כל כמה ימים נפלו טילים מעזה בעיר. זה היה מסוכן והחלטתי לעזוב. חזרתי לגאנה לפני שבועיים ואני מחכה לשוב לאירופה, שם אני רוצה לשחק".

קינגסטון ביקר את הרמה בליגת העל: "בהשוואה למקומות ששיחקתי בהם כמו רוסיה או סקוטלנד, הליגה בסטנדרטים אחרים. הליגות האחרות הרבה יותר מתקדמות מהליגה הישראלית. מהרגע הראשון לא הייתי מרוצה, אבל מה יכולתי לעשות? היה לי חוזה לשנתיים וניסיתי להיות מקצוען, אבל אי אפשר להשוות את הרמה בישראל לרוסיה וסקוטלנד".

הקשר התייחס לעצמו ואמר: "ההופעות שלי לא היו הבעיה. שיחקתי בכל משחק וכמעט בכל משחק נבחרתי לשחקן המצטיין. אבל אם אתה לא מרוצה, עדיף שתמשיך הלאה. לא הייתי שמח והמשפחה לא הייתה מרוצה כי בכל שבוע היו אזעקות וטילים. המשפחה עברה לגאנה מיד כשהכל התחיל, נשארתי שלושה חודשים לבד וזה היה קשה. חששתי לביטחוני ולא הייתי לבד. גם המגן הפורטוגלי (לואיס טורס) והשוער הפולני (מרצ'ין צבאי) עזבו מאותה סיבה".

הקשר המשיך לספר על חוויות מישראל: "אפילו האימונים היו קשים. עזבנו להתאמן בתל אביב כי המצב בעיר לא היה יציב ומסוכן לכולם. השחקנים הישראלים רגילים לזה והיו בסדר, אבל לזרים היה קשה להישאר. לא רצו שאעזוב בהתחלה, אבל מאוחר יותר הסכימו שנכון בשבילי ללכת. הם הבינו שלא נוח לי ושחררו אותי", סיכם קינגסטון.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully