וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: אלברטו קונטאדור נפגש עם שמעון פרס

הרוכב הספרדי השוהה בישראל התקבל בברכה בבית הנשיא, שאף שר לו ליום הולדתו: "גאה לרכוב בישראל למען השלום"

רוכב האופניים הספרדי אלברטו קונטאדור ממשיך בביקורו בישראל והיום (שלישי) נפגש, יחד עם 30 רוכבים מקבוצת "סקסו בנק" עם נשיא המדינה שמעון פרס. הנשיא קיבל בחום את הרוכבים, השוהים במחנה אימון בישראל, הודה להם על בואם ועל תרומתם לקידום מסר השלום דרך הספורט.

"זהו כבוד גדול לישראל לארח אתכם", אמר הנשיא פרס לרוכבים. "באתם לכאן עם מסר של שלום. ישראל היא מדינה קטנה וככזו מהווה גן עדן לרוכבי אופניים מכל העולם אשר יכולים לחצות את המדינה לאורכה ולרוחבה וליהנות מספורט אתגרי ומנופי בראשית עוצרי נשימה. בישראל גדלה המודעות לספורט הרכיבה, רשויות מקומיות מרחיבות מסלולים ייעודיים לרוכבי אופנים ואני מברך את המשטרה וגורמי אכיפת החוק הפועלים להגברת המודעות לביטחון הרוכבים בשולי הכבישים".

קונטאדור הודה לנשיא ואמר: "תודה על קבלת הפנים החמה בישראל. אנחנו אוהבים את ישראל וגאים לרכב בה למען השלום ולעתיד טוב יותר לכל ילדי האזור". בסיום דבריו העניק קונאטדור לנשיא חולצת רוכבים חתומה על ידי כל רוכבי הקבוצה. הנשיא פרס הפתיע את הספרדי כשבירך אותו לרגל יום הולדתו ה-29 החל היום, שר לו שיר יום הולדת והעניק לו פסלון עם פרופיל של העיר ירושלים.

צפו בקונטאדור מדווש בחוף בצת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully