וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון: ג'ייסון וויליאמס חוזר לקבוצה

6.12.2011 / 12:22

הגארד בן ה-27, ששיחק בעבר במשך שנתיים במועדון, חוזר לקדנציה שנייה. עדי אזולאי: "זו הסתכלות להמשך העונה"

בני השרון הודיעה היום (שלישי) על חיזוק הסגל עם זר חמישי כשהחתימה את שחקנה לשעבר ג'ייסון וויליאמס עד תום העונה. וויליאמס הוא הזר השמיני בסך הכל שחתם בבני השרון מתחילת השנה (ג'יי ג'יי היקסון, טרבור בוקר ואפה אודו עזבו), כשהסגל של המאמן עדי אזולאי ימנה חמישה זרים: וויליאמס, דלרוי ג'יימס, קני לוסון, טוויטי קארטר ולייסדריוס דאן. וויליאמס יערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו בקבוצה כבר ביום ראשון הקרוב כשבני השרון תארח במשחק תחתית חשוב את ברק נתניה.

וויליאמס (28, 1.97), בוגר אוניברסיטת טקסס אל פאסו משנת 2006 הגיע לישראל בתחילת עונת 2006/7 לבני השרון והפך לאחד מהשחקנים המובילים בקבוצה. וויליאמס רשם שדרוג מדהים בין עונתו הראשונה לשנייה בקבוצה כשבעונת 2007/8 הוא רושם 16.5 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. מאמן הקבוצה אפי בירנבוים לקח אותו איתו למכבי תל אביב, שם לא הצליח וויליאמס וסיים את העונה במדי עירוני נהריה בה רשם 12 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע.

וויליאמס שיחק בשלוש העונות האחרונות בליגה האיטלקית השנייה במדי ויג'באנו, אודינה והעונה במדי אוסטוני בה רשם משחק אחד בלבד, קלע שש נקודות והוריד תשעה ריבאונדים.

המאמן אזולאי הגיב על ההחתמה ואמר: "ההחתמה של ג'ייסון היא פחות לטווח המיידי ויותר הסתכלות שלנו להמשך העונה. ג'ייסון היה זר דומיננטי בליגה ושחקן שאני אישית מאוד אוהב ומעריך. ג'ייסון יכול לשחק במגוון עמדות ולאפשר לנו שילובים מגוונים יותר של שחקנים. כזר שהתחיל את הקריירה שלו פה בהרצליה, הוא בדיוק הדמות המנוסה שתוכל לעזור לשאר הזרים שלנו שכולם שחקנים צעירים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully