וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לנגפורד פורח, פפאלוקאס מתוסכל

6.12.2011 / 9:00

הגארד היווני ניסה להיראות אופטימי על ספסל מכבי ת"א, אבל ממורמר ממעמדו. אליהו: "היה ברור שלנגפורד הוא שחקן אדיר"

מכבי תל אביב השיגה אתמול (שני) ניצחון חשוב על הפועל חולון, אך הבשורה העיקרית מבחינת הצהובים הייתה היכולת שהציג קית' לנגפורד , שסיים את המשחק עם 21 נקודות. לנגפורד נראה מעודד מאוד בסיום המשחק, אולם מי שנראה הרבה פחות מרוצה מהמצב הוא תיאו פפאלוקאס. למרות הספסול התמוה של השחקן המעוטר בתארים, ניסה פפאלוקאס לעודד את החברים במהלך המשחק. גם בפסקי הזמן, עת תדרך בלאט את השחקנים, הרבה היווני לייעץ ולתדרך בעצמו את יוגב אוחיון ומספר שחקנים נוספים, אך עדיין נראה די מתוסכל.

ההנהלה מעוניינת לראות את פפאלוקאס זוכה ליותר דקות משחק, אולם נראה כי המאמן בלאט אינו בונה על הגארד היווני. בלאט החמיא בסיום ללנגפורד והשווה אותו לאנתוני פארקר: "קית' לא שכח לשחק כדורסל. אני מזכיר לכולם שגם לאנתוני פארקר לקח חצי שנה להיכנס לעניינים וגם ללנגפורד ייקח עוד קצת זמן אבל הוא יהיה בסדר. צריך להכשיר אותו כמוביל כדור נוסף ועושה משחק נוסף. הוא עשה את זה על הצד הטוב ביותר".

כמו כן, בלאט תקף את התקשורת: "במקום לחפש חולשות כל הזמן, הגיע הזמן שייתנו לנו מילה טובה. הרבה אנשים ישבו וחיכו שניפול, אבל הם טועים כי אנחנו לא הולכים לשום מקום" .

לעומת פפאלוקאס, ג'ון שייר שוב זכה לדקות משחק אתמול. "קיבלתי הרבה יותר דקות במשחק מול חולון", אמר אמש שייר, "באופן כללי בכל פעם שאני על הפרקט אני רוצה לתת את כל מה שאני יכול ולתרום לקבוצה. זו המטרה שלי, וזה מה שאני מאמין בו בכל מקום בו אני משחק ונמצא".

שייר מרגיש ש"היה ניצחון טוב מאוד על הפועל חולון, אני חושב שעשינו עבודה מאוד טובה. שיחקנו כל המשחק ולא הורדנו את הרגל מהגז, למרות שהיו נקודות של דעיכה, אני חושב שחולון התעייפה מתי שאנחנו התחלנו להתעורר.

"אני מקווה שעכשיו אחרי שפארמר עזב אותנו בצער גדול, אני אקבל יותר דקות משחק ואוכל להוכיח את עצמי", המשיך שייר, "אני לא רוצה לצפות מה הולך להיות אבל ברור שאני תמיד רוצה לשחק".

לגבי המשחק החשוב מול ריאל מדריד אמר שייר: "אני מאוד רוצה לשחק כבר ביורוליג. אני לא יודע אם אהיה בסגל, אבל אני יודע שאני רוצה. המשחק מול ריאל יהיה משחק מאוד מעניין, זו קבוצה מאוד מוכשרת, אנחנו יודעים שזה הולך להיות קשה מאוד".

ליאור אליהו הוסיף: "היה לנו ערב לא קל מול חולון אחרי שהיו לנו כמה ימים בחוץ וכמה טיסות, אבל ידענו לשים את הדברים בצד ולתת את הפוש ברבע האחרון. רק בבוקר המשחק עשינו סקאוטינג. התכוננו עד כמה שאפשר, והצוות המקצועי עשה גם עבודה טובה כדי שנוכל להכיל את המקסימום מידע בזמן קצר.

על לנגפורד אמר אליהו: "אמרתי כבר בעבר שקית' הוא שחקן אדיר ויש לו עוד הרבה מאוד מה להראות. הוא שחקן שהצטיין גם בעונה שעברה, ויהיה לו עוד הרבה מה לתרום לנו. לא להרבה שחקנים יש את היכולות שלו".

לנגפורד עצמו אמר אתמול: "זה היה חודש קשה עבורי, אבל קיבלתי תמיכה מהמאמנים, מהקבוצה ומההנהלה. אבל אני מנסה לא להתלהב יותר מדי, צריך להתכונן ליום חמישי".

סופוקליס שחורציאניטיס סובל מפציעה קלה בברכו, ובקבוצה מנסים להכשירו לקראת המשחק החשוב מול ריאל מדריד.

עוד על מכבי תל אביב:

סוף סוף לנגפורד: הגארד הצטיין בניצחון על חולון

דיוויד בלאט: "אנשים מחכים שניפול, זה לא יקרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully