וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנשים מחכים שניפול, זה לא יקרה"

5.12.2011 / 21:33

בתום הניצחון על חולון תקף מאמן מכבי ת"א את התקשורת: "במקום לחפש חולשות, הגיע הזמן לתת מילה טובה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

זה לא היה קל במיוחד, אך בסופו של ערב נוסף של כדורסל גברה מכבי תל אביב 75:84 על הפועל חולון במשחק במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. דיוויד בלאט בחר שלא להלביש הערב (שני) את תיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס ונאלץ להסתדר גם ללא טל בורשטיין החולה, אך למרות זאת השיגה האלופה הישראלית ניצחון חשוב מאוד. המאמן הצהוב בוודאי מרוצה מאוד הערב מיכולתו של קית' לנגפורד, שהציג את משחקו הטוב ביותר בקבוצה עד כה, ונראה מוכן לקראת הקרב הגורלי מול ריאל מדריד ביורוליג ביום חמישי הקרוב. מנגד, חולון הלא יציבה סבלה מערב קליעה רע, ותקווה להתאושש בשבוע הבא באולם הפחים מול הפועל ירושלים.

בלאט: "גם לפארקר לקח חצי שנה להיכנס לעניינים"

"אני מוריד את הכובע בפני השחקנים על מה שהם עושים", אמר דיוויד בלאט בסיום. "אני חושב שהם גברים ומשחקים כמו גברים. הרבה אנשים ישבו וחיכו שניפול, אבל הם טועים כי אנחנו לא הולכים לשום מקום. אני מקווה שנהיה מוכנים למשחק מול ריאל. נבוא לשחק ולתת מעצמנו את המיטב. במקום לחפש חולשות כל הזמן, הגיע הזמן שייתנו לנו מילה טובה", אמר המאמן ותקף את התקשורת.

על היכולת המצוינת של קית' לנגפורד, הוסיף המאמן: "קית' לא שכח לשחק כדורסל. אני מזכיר לכולם שגם לאנתוני פארקר לקח חצי שנה להיכנס לעניינים וגם ללנגפורד ייקח עוד קצת זמן אבל הוא יהיה בסדר. צריך להכשיר אותו כמוביל כדור נוסף ועושה משחק נוסף. הוא עשה את זה על הצד הטוב ביותר".

קית' לנגפורד עצמו הוסיף בסיום: "זה היה חודש קשה עבורי, אבל קיבלתי תמיכה מהמאמנים, מהקבוצה ומההנהלה. הגיע הזמן, אבל אני לא מנסה להתלהב יותר מדי, צריך להתכונן ליום חמישי".

שמיר: "לנגפורד הרים את מכבי"

מהצד השני, עם תום המשחק נרשמה תקרית חמורה בין אוהדי מכבי תל אביב ושחקן הפועל חולון שון דניאל, שהגיב לקריאות נגדו וזרק בקבוק פלסטיק אל עבר היציע.

מאמן הקבוצה דן שמיר אמר בסיום: "חלק גדול מהמשחק הצלחנו לעשות מה שרצינו, אבל מכבי תפסו אותנו במה שאנחנו חזקים. במחצית הראשונה נתנו לקלעים שלהם לזרוק, ובמחצית השנייה לנגפורד הרים את הכפפה ושיחק מצוין. מכבי שיחקה עם לנגפורד אחד על אחד. באנו לעצור שחקנים אחרים, אבל הוא הרים את הכפפה וקצת איבדנו את המשחק בשלב הזה ולא הצלחנו לחזור לאחר מכן".

קפטן הקבוצה מורן רוט סיכם: "התחלנו טוב את המשחק, הרגשנו שאפשר לעשות את זה פה, אבל לא הצלחנו - הם היו יותר מרוכזים בחצי השני, עשו דברים פשוטים וחכמים ואנחנו לא הצלחנו לעצור את זה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully