וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 5.12

קבוצת חלומות בלוס אנג'לס? הלייקרס רוצים לצרף גם את כריס פול וגם את דווייט הווארד. כל השמועות בשוק ההעברות ב-NBA

ה-9 לדצמבר, יום סיום השביתה הרשמי והתאריך שיסמן את תחילת ההעברות הרשמיות של השחקנים החופשיים ב-NBA, נמצא ממש מעבר לפינה, כך שהשמועות מהליגה הטובה בעולם הגיעו היום (שני) לנקודת רתיחה נוספת, כשהקבוצות הורשו לראשונה לדבר עם שחקנים. ליקטנו עבורכם את המיטב.

* ב-ESPN מדווחים כי מקורות בכירים בליגה טוענים כי לוס אנג'לס לייקרס מעוניינת לצרף לקבוצה גם את כריס פול וגם את דווייט הווארד (או בעברית, וואו!). בעבר נטען כי הלייקרס שוקלים לצרף את אחד מהכוכבים האלה, אבל עתה נטען כי בהוליווד רוצים להביא את שניהם, ויהיו מוכנים לשחרר עבורם כל שחקן שיתבקש, בין אם זה פאו גאסול, למאר אודום או אנדרו ביינום.

* על פי הדיווחים, גם הקליפרס מעוניינים לצרף את השניים ביחד, וזאת על שכריס פול לא הכחיש שהשאיפה העיקרית שלו היא לעבור לניו יורק ולהצטרף לחבריו כרמלו אנתוני ואמארה סטודמאייר.

* אחד השחקנים הכי מעניינים של חלון ההעברות בינתיים הוא דרון וויליאמס. הפוינט גארד, שרק שב מהחוויה בבשיקטאש, אמר שאולי הוא יבחר לצאת מחוזהו בניו ג'רזי נטס בסיום העונה, אבל "90 אחוז שאשאר בנטס גם אחר כך".

* הנטס לא עוזבים את הכותרות והניו ג'רזי מתכננים החתמה גדולה, כשכרגע הכיוון הוא דווייט הווארד. תמורת הסנטר של אורלנדו, הנטס רוצים להעביר למג'יק את ברוק לופס ושתי בחירות דראפט בסיבוב הראשון. גם שמותיהם של ננה, טייסון צ'נדלר וקרון באטלר עלו לאוויר כמועמדים לחיזוק.

* לגרנט היל, שהפך לשחקן חופשי, נותרו ארבע אופציות: הסאנס, הקליפרס, הבולס והניקס. היל כבר הצהיר בעבר שהוא רוצה להישאר באריזונה, אבל לא בטוח שהדבר אכן יצא לפועל.

* מינסוטה מנסה לצרף את ג'מאל קרופורד. הקלע הנהדר כבר בן 30, סיים חוזה בן שלוש שנים באטלנטה ובוולבס, אחת הקבוצות החלשות בליגה, מקווים שקרופורד יוכל לעזור עם יכולת הקליעה שלו מעבר לקשת. המאמן ריק אדלמן, שהצטרף העונה, מעוניין להנחית גם את שיין באטייה מהגריזליס.

* מילווקי הודיעה שהיא תשווה כל הצעה על הפורוורד לוק רישאר מ'בה א מוטה.

* הלייקרס ומאמנם החדש מייק בראון מחפשים קלע והיום הביאו את ג'ייסון קאפונו להתרשמות ומבחנים. סוכנו אמר שהשחקן בכלל מעוניין לעבור לניקס בעדיפות ראשונה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully