וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה: "אנחנו עדיין מכוונים לזכייה בליגת האלופות"

קשר מנצ'סטר סיטי אופטימי לפני המפגש הקריטי מול באיירן מינכן: "השחקנים שלנו יודעים לנצח ולא מכירים שום דבר אחר"

מנצ'סטר סיטי תשחק ביום רביעי מול מוליכת הבונדסליגה ומי שהבטיחה את המקום הראשון בבית א' של ליגת האלופות באיירן מינכן, במשחק בו היא צריכה לנצח ובמקביל לקוות שנאפולי לא תנצח את ויאריאל באל מדריגל. למרות המצב הלא נוח, כוכב סיטי דויד סילבה משוכנע כי התכולים יכולים לעלות ואפילו ללכת עד הסוף במפעל העונה.

"אנחנו צריכים להשתפר ולשחק טוב יותר ממה שאנחנו כבר משחקים ולהמשיך להתקדם כקבוצה", אמר סילבה בראיון למגזין ליגת האלופות, "אנחנו רוצים להצליח בליגת האלופות ומכוונים לזכייה במפעל. למה לא? אני לא חושב שזה לא מופרך". סילבה, שיודע כי כל תוצאה פרט לניצחון על באיירן המצוינת ישלח את הקבוצה היומרנית שלו לליגה האירופית, הוסיף: "העונה שעברה והזכייה בגביע הוסיפו לנו הרבה ביטחון. זכינו בתואר ראשון אחרי 35 שנה ועלינו לליגת האלופות. השחקנים שלנו יודעים איך לנצח ולא מקבלים שום דבר אחר. ווינרים לא מאמינים בגורל כמו אנשים אחרים. ליגת האלופות זה המפעל בו אנחנו רוצים להיות ואליו אנחנו מכוונים".

סילבה דיבר גם על ההתאקלמות בכדורגל האנגלי, אחרי שכזכור הצטרף לסיטי מוולנסיה: "זה הופך להיות קל יותר בשבילי. כשאתה חווה שתי ליגות שונות, אתה לומד להסתגל. הצלחתי להסתגל למהירות של הפרמיירליג ואני משלב את זה עם האינסטינקטים שצברתי בליגה הספרדית ועם השליטה בכדור. הכדורגל באנגליה הוא הרבה יותר ישיר מאשר בספרד. לא רק מבחינה טקטית או סגנון, אלא בגישה. אפילו כשאתה מוביל 0:2, הקהל דוחף אותך להמשיך ללחוץ ולכבוש את השלישי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully